Moja prva beležka




Marby jo ima, pa Petya, Alika, Snežinka, in Sonček tudi. In mogoče še katera. Že kar nekaj pridnih deklet na Otoku zakladov se je lotilo izdelave beležk oz. mini knjigic. Začela (vsaj na Otoku zakladov) pa je menda Kaja75?! Upam, da kateri nisem naredila krivice. Vse po vrsti so prekrasne in verjamem, da jih z veseljem uporabljajo.

Premamile so tudi mene :). In tu je moja prva mini beležka. Debel karton sem oblekla v papir Ivory Black. Najstnica Lizzie na prvi strani je pobarvana z akvarelnimi barvicami in Sakura pisali. Rob je še senčen z rdečo blazinico. Zunanji platnici sem plastificirala. Svilen rdeč trakec sem na notranjost platnic pritrdila z rožicama, izsekanima s hroščkom, in okrašeni z vijugico. Listki pa so kupljeni v papirnici. Beležka je vezana s plastično spiralo.

Ker sama le tu in tam uporabljam beležke, bo ta šla za darilo.

Notranjost s papirčki za pisanje:









Zadnja stran:

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Joj kako lepa knjigica, pa še rjave barve, mmmmmmmmmmm!!
Jaz se že tudi spravljam, da jo naredim, pa še nič.
Oseba Helena sporoča …
Nataša, hvala!

Knjižica je črno-bele-rdeče barve :) Malo res zgleda črna kot rjava :)
Oseba Johana sporoča …
Prima stvari...Še pridem na obisk...LP
Oseba Moni sporoča …
Čestitke! Knjigica je prečudovita, ja je čas da tudi jaz naredim kako, le da ne bo tako popolna kot je ta! Lp, Moni
Oseba Tiara sporoča …
Full je lepa tale tvoja knjižica. Vse čestitke. Take umetnije delate s temi knjigami, da bo še mene primlo.:)Če so pa take krasotice.
Oseba Maja sporoča …
Čudovita knjigica! Papir je tudi krasen!!
Oseba BojaMoja sporoča …
Ooooo kok cartlih :)
Oseba Anonimni sporoča …
Vedno sem si želela imeti malo domišljije za kakšne takšne podvige...oh, pa kar ni tiste taprave volje. Res, vsaka čast, res čudovite in življenja in veselja polne čestitke- kar malo vam zavidam...:) saj ne! lep pozdrav in obilo uspehov in veselja še naprej!!!