"Ena knjiga na dan, odžene zdravnika vstran"


... je nekdo izjavil. Z besedami se kar strinjam. Čeprav ni ena knjiga na dan, prej nekaj strani, ugotavljam, da so knjige nadvse uspešne za moje duševno počutje.



Zaradi neprecenljive vrednosti modrosti, veselja, domišljije in še česa, kar najdemo v njih, rada za darila ob rojstnih dnevih ali drugih priložnostih, podarjam knjige.





Kljub pohodu e-knjig, opažam, da je mestna knjižnica vedno dobro obiskana. Očitno imamo radi tisti knjižni duh, ki obdaja knjige in jih dela čudovite. Mali užitek je sedeti v dnevni na kavču, s pogledom na zasneženo pokrajino in dobro knjigo v rokah. Jo kdaj pa kdaj odložiti, si stran označiti s kazalom, ter spiti požirek bele kave ali čaja.


Trenutki, ki delajo življenje dragoceno.

K izdelovanju kazal sta me spodbudili Tina in Vladka.
Voščilnico prijavljam tudi za izziv na Craftalnici: "enobarvno".


Komentarji

Oseba moyca sporoča …
Zelo lepo:)
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
joj, kako lepi kazali!!! takšni, ki žarita ;)
mislim, da imaš prav, da je še kar nekaj ljudi, ki raje primejo(mo), povohajo(mo), začutijo(mo), pobožajo(mo) kakšno pravo knjigo. Raje kot vso to elektronsko čudo.
Jaz sem že med njimi. Nekoč se spomnim kako so ljudje govorili : Ah, v knjigah marsikaj piše, a to je le teorija. Sama sem si pa mislila: Ampak knjige pišejo ljudje, ki znajo živeti.
Oseba Sonja sporoča …
Čudoviti kazali. Sama sicer raba berem tudi knjige z e-bralnika, ker ga je lažje nosit okoli, je pa vseeno poseben čar v roke vzet tisto pravo knjigo, jo prelistat, slišat šelestenje listov pod prsti :)
Oseba Maja sporoča …
Se lahko podpišem pod vse kar si napisala. Ni je čez dobro knjigo. Sva pa v zelo podobnih vodah jadrali zadnje dni. ;)
Oseba Mojca sporoča …
UUUUUUUhhhhhh.... prvo, v oranžnem... zaljubljena! :)
Oseba helena sporoča …
Dih jemajoče, tako sta lepi kazali. Izbrala si prekrasne motive in tako žareče barve - ful sta mi všeč. Ni ga čez mehek objem kavča, toplega čaja, zasneženo pokrajino in prijetno lučko, ki osvetljuje strani v dobri knjigi. Trenutno sem v hudi dobrem branju, zato moje ustvarjanje čaka na boljše čase.....:):)
Oseba Tanja E. sporoča …
Jeee, tako lepih kazal že dolgo nisem videla, LP:))
Oseba Helena sporoča …
Res? Kaj dobrega bereš? Bi bila vesela naslova :)
Hvala za vse besede! Tudi ostalim!
Oseba Keti's Projects sporoča …
Zelo lepi kazali. Barve so čudovite, res si lepo naredila.

Srečna na izzivu. Pozdravček, K.
Oseba Hali sporoča …
Uauuu enkratna so!
Oseba Andreja sporoča …
Čudovita sta!
Oranžen iztopa močno, vsaj meni :-))
Oseba oldpunca sporoča …
O, ti kazali pa sta prava mala mojstrovina :-) Čudoviti sta. Vidim, da nas je celi kup, ki radi beremo :-)
Oseba Tina sporoča …
Helena, tako krasni kazali si izdelala. Oblika mi je čudovita in senčenje je nekaj posebnega. Glede knjig in knjižnic, pa fotelja,.... joj, kako se strinjam! Hvala, ker si se nama pridružila.
Oseba Vladuška sporoča …
Prečudovita objava, tako v besedah, kot v fotografiji. Prekrasne fotografije si naredila. In obe kazali sta tako lepi in elegantni ter romantični. In knjiga ob dobri kavici in z lepim razgledom - neprecenljivo. :)
Oseba Jana sporoča …
Čudoviti kazali. Senčenje in prelivanje barv ti je super uspelo. Sama ponavadi berem knjige le na potovanjih (letalo, čakanje na letališčih), drugače so pri menji bolj v uporabi kuharske knjige. Teh pa ni nikoli dovolj.
Oseba Metuljčica sporoča …
Berem bolj malo, priznam, čeprav obožujem knjige. Tvoja kazala so nekaj posebnega, barve so tople, prijazne in rožnati motiv ter napis jim da en lep pridih.
Oseba Mojca sporoča …
Kakšen krasen embosing, meni nikoli ne uspet ... tole je pa res prav dih jemajoče. pa lepe pomladanske barve ... mmmm ... komaj čakam, da skopni sneg :) LP
Oseba Špela sporoča …
Kakšni čudoviti kazali! Prvo me je takoj ujelo, čeprav tudi rdeče nič ne zaostaja. Pri obeh zastane dih! Si pa že vse povedala, sploh zadnji stavek... Tudi pri nas zelo radi beremo in zame je to neprecenljivo.
Oseba Cardarian sporoča …
Ja res je....imam kindle, a še vedno rada posežem po ta pravi knjigi! Lepa knjižna kazala si naredila! Kot knjižničarka jih tudi sama rada delam! Pa tako lepa so če jih podariš s knjigo!
Pozdravček,
Cardarian
Oseba Janja sporoča …
Kako lepo. Čudovito si skombinirala motiv in pisavo ... tudi oblika mi je zelo všeč. Lp
Oseba moi sporoča …
Krasne barve in lepo si embosirala, zelo všečno.
Oseba Maja sporoča …
Knjiga mora dišati, strani pod prsti šumeti!! Lahko zvenim staromodno, a e-knjiga se s "pravo" ne more primerjati!

Čudovita kazala si ustvarila!!
Oseba Simona sporoča …
Knjiga je zame tista s pravimi listi in platnicami in seveda dobro zgodbo. Čudovito kazalo si ustvarila.
Oseba Simko sporoča …
Prečudoviti kazali si naredila! Prekrasna izbira barv!
Oseba leycika sporoča …
Naredila si krasni kazali :) zelo sta mi všeč
Oseba MarikaGabez sporoča …
Krasni sta. Hkrati tako žereči in nekako poskočni, pa vendar povsem mirni in tihi. In zelo lepe fotografije.
Oseba Anonimni sporoča …
Zelo lepi kazali, še posebej prvo mi je zelo pri srcu. Tudi sama ljubim knjige in način, kako delujejo name ... Barve kazal, ki si jih izbrala, odražajo toploto in pozitivnost. Uh, ko bi dan imel več ur in bi jih lahko namenila prostemu času ...potem bi vanj lahko tudi stlačila kakšno knjigo več :)

Iskrene čestitke tudi za dosežek na Craft-alnici!

Pozdravček,
Barbara
Oseba Anonimni sporoča …
Ah, sem se popolnoma razpisala in pohvalila tvoj izdelek, pa je ravno v trenutku objave mrknil internet ... :( Zdaj pa moram na kratko, ker me baše čas ... Kazali sta res krasni!
Čestitke tudi za uspeh na Craft-alnici!

Pozdravček,
Barbara
Oseba Anonimni sporoča …
Danes že 3. poskušam oddati komentar. Po prejšnjih razpisovanjih in neuspešnih objavah, bom tokrat kratka. Tvoja izdelka sta preprosto krasna.
Čestitke za uspeh v Craft-alnici!

Pozdravček,
Barbara