Ko me inspirira #13



Za mizo, kjer ustvarjam, mi v zadnjih tednih uspe sesti le takrat, kadar dobim kakšno naročilo ali me premami izziv. Prebujajoča se narava, toplo vreme, delo na vrtu, pomladanska lenoba, in še kaj, so krivi, da ustvarjalna soba sameva.

Za tokratno ustvarjanje je "kriva" Tina z izzivom maskirne tehnike. Postopek je preprost, učinek pa zanimiv. Vladki je bil izziv tako všeč, da je naredila kar dve krasotici.


Želim vam lep preostanek počitniško-prazničnega tedna!

**************
Štampiljke: 
Flourishes - A Year in Flowers 3
Hero Arts - Old Letter Writing
by Vladka - Misli
Okvir - ne vem in se ne morem spomniti :)

Dodatki:
Polovične perle - KaiserCraft - Denim

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
wow, tole mi je nadvse všeč. Kako lepo si prekrila del okvirja in šopka. Tako romantična in čudovita je.
Oseba Mojca sporoča …
ooooo kako je krasna!!!! res lepo narejeno. tale okvir je čudovit in tudi tehnika ti je zelo lepo uspela. lp
Oseba Alenka sporoča …
Prečudovita!! v mojih barvah, zelo lepa postavitev,...prelepa!
Oseba Andreja sporoča …
Vau, kako je lepa!!! Čudovito ti je uspela in tole prekrivanje je naravnost krasno! Všeč so mi rjavo-modre barve in štampiljke in .... :-))
Oseba moi sporoča …
Krasno si to skombinirala. Všeč mi je tvoja izbira štampiljk.
Oseba Danii sporoča …
Čudovita čestitka :-) Pa tale okviček ji ful paše.
Oseba Klara sporoča …
Se strinjam z vsem kar so povedale predhodnice. Prekrasna je...barve, motiv...všeč mi je ta malo izbrisan motiv, ki si ga naredila v ozadju. :)
Oseba HRANDICA sporoča …
Zelo lepa čestitka je nastala v zanimivih, ne tako običajnih barvah za voščilnico.
Oseba Helena sporoča …
Lepo vas je brati! Hvala ...
Oseba Tina sporoča …
Helena, tako zelo sem vesela za tvojo voščilnico! Takoj ko zlezem iz pižame (ali pa morda preden zlezem iz nje), bom naredila nekaj takšnega. Tvoja ideja o maskiranju okvirčka se mi zdi enkratna in voščilnica je čudovita. Hvala, ker si se nama pridružila.
Oseba Janja sporoča …
Tako je lepa postavitev, izbira motiva in barv. Voščilnica je čudovita ♥. Lp
Oseba helena sporoča …
Noro lepa je. Zanimiva postavitev in všeč, zelo všeč so mi barve.
Oseba Simko sporoča …
Tudi ti si ustvarila eno prečudovito krasotico! ... :). Barve na voščilnici so čudovite!
Pozdravček,
Simona
Oseba Metuljčica sporoča …
Kako lepo je pogledati voščilnice in se takole preko inspiracije ustvarjalno družiti. Tvoja voščilnica je prelepa, motiv v razcvetu in zapis, ki ji preprosto pristaja.
Oseba Tanja E. sporoča …
Helena, pozdravljena, čudovito ustvarjaš, sem pregledala še objave za nazaj, enkratne in tako raznolike čestitke ustvarjaš. Tista možu je čudovita, prav tako tista rdeče, zelena. In tale z maskirno tehniko prav tako. Lepo bodi:)
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
zares prekrasna voščilnica.kako lepa kombinacija štampiljk. zanima me pa, če si rožice pobarvala ali si jih barvno odštempljala?