Novosti


Včasih sem za novosti in spremembe med bolj počasnimi.
Potrebujem čas, da v mojo cono udobja in rutine, spustim nove stvari, ljudi ...
Dogodki, lepi ali težki, pa tako pridejo nenadoma in razburkajo življenje.
In to je življenje. Ko zapustim svoj svet in grem tja, kjer še nisem bila.



Ko preizkusim nekaj, kar še nisem počela.
Življenje je takrat, ko se lotim nove tehnike v ustvarjanju.



Zaživim takrat, kadar prestopim svoje meje.

************

Šabloni: Spellbinders - Captiving Squares, Cottage Cutz - Rose

Komentarji

Oseba Ne-Ja sporoča …
Helena tokrat si zagotovo prestopila svoje meje in ustvarila fenomenalno tresočko! Spremna beseda pa sede v dušo :)
Oseba moi sporoča …
Krasna je. Lepo da si preStopila čez neVidne meJe.
Oseba Janja sporoča …
Sliki sem kar povečala, da sem si dobro ogledala to lepotico. Čudovita je. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Kako je pa to lepo! Ostala sem brez besed. Samo strmim in občudujem. Popolna je. In popoln je tudi zapis. :-)
Oseba Goga sporoča …
Wauuu, krasna je. Res si se izkazala z tole tresočko.
Škoda, da nam jo nisi pokazale še kje drugje ;).
Pozdravček Lili
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Leeeepa, zanimiva, sem si jo na drobno ogledala:)) Pa še spremna beseda je čudovita. Pozdrav:)) Andreja V.
Oseba Unknown sporoča …
Vauuu, prečudovita ;)
Lp, Larisa
Oseba Andreja sporoča …
ooo Helena, kako je čudovita!
Krasna noviteta in zelo dobro si jo naredila. Meni se zdi, kot da ni prava :-))
Tudi zapis, ki jo spremlja je zelo lepo ...
Oseba Vladuška sporoča …
Svetovno si tole naredila. Čudovito si pobarvala vrtnico. Res je, kot praviš, da sva bili podobnih misli. :) Res prečudovita voščilnica. Tudi sama sem bolj človek, ki rada živim v ustaljenem ritmu in okvirjih, ampak včasih je treba iz te cone. In tale tvoja voščilnica je zagotovo dokaz, da se splača kdaj prestopit mejo.
Oseba Metuljčica sporoča …
Spremne besede se prav zlijejo s čudovito voščilnico. Enkratno.
Oseba Simona sporoča …
Splača se živeti življenje, ker so izdelki krasni in škoda bi bilo, če ne bi poskusila.
Oseba SaraS sporoča …
O ja, kako te razumem s temi mejami... ampak je treba pokukati tudi izven cone ugodja. ;)
Čestitka je lepa, elegantna in vrtnico si super lepo pobarvala.
Oseba Sonja sporoča …
Lepa je. Da bi le vsi čim večkrat našli pogum za kak korak iz cone ugodja. Zmoremo veliko več, kot si mislimo. Jaz pa še kar čakam akvarele.. potrpežljivo :)
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Oooohhh Helena sestavila si prelepo tresočko in všeč mi je izbrani rdeč papir ter okvirček.
Vrtnico si prelepo pobarvala, saj deluje tako žametno.