Rumene vrtnice


Pozdravček vsem po romantično-pustnem vikendu. Čeprav sva se izneverila tako "komercialni romantiki" kot šemam :). Prvi praznik, Valentinovo, je šel mimo zavestno in v medsebojnem dogovoru z dragim, da se ne obdarujeva ... Vendar je bila izrečena oz. izražena kakšna ljubeča beseda ali kretnja več kot sicer.  Pa tudi pustna sobota in nedelja sta bila čisto običajna, čeprav sva se potepala v bližini Cerknice. Odpoved ni bila težka - malce treninga pred postnim časom :)



Nisem pa se mogla upreti tej Janjini voščilnici v objavi "Ko se ne morem upreti".  Očarale so me njene krasne, belo embosirane potonike, razvrščene v levo polovico voščilnice in le narahlo obarvane. Tudi sama sem sprva vrtnice pobarvala podobno kot ona, le da mi končni učinek ni bil preveč všeč - premalo so prišle do izraza. Zato sem jih pobarvala z rumenimi in rjavimi akvarelnimi barvicami.


Prijeten in prijazen dan!

*****
Izziv: Najlepši par - galerija izdelkov meseca februarja

*****
Šablone/štampiljke: Najlepši par - Divje vrtnice


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Krasno globino si ustvarila in od vseh variacij Tinine štampiljke vrtnice, mi je tale tvoja najlepša do sedaj in najbolj dovršena. Čudovito si dosegla ta občutek večih cvetov in lepo si skombinirala barve. Tako da je morda celo bolje, da ti prvi končni učinek ni bil všeč :)))
Oseba helena sporoča …
čudovito si jih pobarvala in postavila v krog. Očitno sva se obe ta vikend ukvarjali s Tininimi vrtnicami, le da jaz ne tako natančno kot ti. Voščilnica kot celota je zelo lepa.
Oseba Maja sporoča …
Zelo lepo si jih pobarvala. Kot bi na voščilnico bilo nalepljeno pravo cvetje.
Oseba Ana K. sporoča …
Božansko...tele vrtnice so mi fuulll všeč...tako dimenzionalne in prekrasne!! Čudovito Helena!
Oseba Metuljčica sporoča …
Tole je pa resnično vrhunsko! Všeč mi je barvanje, postavitev, dodana vijugica........, prelepo. Bravo!
Oseba oldpunca sporoča …
Oh.... :-) Že sama postavitev vrtnic je tako dovršena, da je veselje pogledati. Tvoje krasno barvanje pa je popolni presežek. Čudovito! :-)
Oseba Janja sporoča …
Helena, čudovita je ♥. Barvna kombinacija je prelepa. Lp
Oseba Hali sporoča …
Vrtnice so čudovite; kot bi bili listki taptavih posušeni iz zalepljeni na osnovo...perfektno!
Oseba Simona sporoča …
Vrtnice so res kot prave. Krasna voščilnica.
Oseba Andreja sporoča …
Super voščilnico si naredila in zadela z barvno kombinacijo, ki mi je res fantastično dobra :-))
Krasno si naredila rožice!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Oooo lepo to, da si prišla v naše kraje pogledat mamo Uršulo :)! Tvoji cvetovi so fenomenalno pobarvani, imajo globino, dušo, zogbo.... čudovito!
Oseba MA-MI sporoča …
Zelo lepa voščilnica in rože so fenomenalno pobarvane. Krasno!
Oseba Nena sporoča …
zelo lepa voščilnica