Velikonočna tresočka


Sezono velikonočnih voščilnic na blogu odpiram z voščilnico - tresočko. Hvala Tini in Vladki, ki sta me s svojim izzivom spravili v ustvarjalni pogon. Povzročili sta telovadbo za možgančke, ki so se začeli ukvarjati z nalogo, kako bi lahko naredila velikonočno tresočko.


Pirh je ravno prave oblike, da se lahko lepo naredi razstavna "izložba" za njegovo vsebino. V pirhu so drobni stekleni delčki, rahlo obarvani z roza barvo. Ko si nabavim še kakšne v drugih barvah, bodo verjetno nastale še bolj barvite in pisane velikonočne tresočke.




*****
Izziv: Ko me inspirira #35
          Najlepši par - album meseca marca

*****
Šablone: Najlepši par - Vesele praznike 2, Velikonočno voščilo
               Memory Box - Tiny Bow
               Mama Elephant - Femme Frames
               Spellbinders - Nested Eggs

Lep in prijazen dan!

Komentarji

Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Prelepa, barve so super, šablonce si pa res krasno kombinirala. Zelo, zelo lepo.
Oseba Anonimni sporoča …
Krasna tresočka je in tile roza odtenki tako lepo nežni.
Oseba Tina sporoča …
Kako kreativna tresočka...no, kar cela voščilnica!!! Vse si tako domiselno in lepo uporabila, da je pravo veselje. Sem vesela, da sva bili v spodbudo :-).
Oseba iris-irena sporoča …
o, kako čudovita velikonočna voščilnica, prava paša za oči!
lp
Oseba Hali sporoča …
Uauu nežna in elegantna je...
Oseba leycika sporoča …
Lepa, nežna..Lp
Oseba Renata sporoča …
Lepa tresočka.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito tresočko si ustvarila. :-) Všeč mi je, kako si umestila napis in mašnico. :-))
Oseba Mojca sporoča …
Kako simpaticna voščilnica. Krasno da jajcek vsebuje tresoče presenecenje. Lp
Oseba Martina sporoča …
Krasna je.
Lp, Martina
Oseba Nataša sporoča …
Prelepa tresočka :)
Oseba Vladuška sporoča …
Krasno teksturo ima tale papir in zelo všeč mi je tvoja nežna tresočka. Sem vesela, da sva te prebudili s tem tresenjem :))
Oseba Janja sporoča …
Nežne barve, krasna osnova in zelo lepa postavitev. Čudovita je. Lp
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Saj ni kaj dodati, možgančki so temeljito potelovadili:) in ustvarila si lepo, velikonočno tresočko. Pozdravček, Andreja V.
Oseba MA-MI sporoča …
Krasna tresočka!
Lp Maja
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
prav lepa je tale tresočka s pirhom. zelo mi je všeč tudi osnova (vrsta papirja)
Oseba Metuljčica sporoča …
Čudovita, prefinjena, čisto v tvojem stilu.
Oseba Anja sporoča …
Zelo simpatično.
Praznik je pa res že pred vrati :o) se bo treba kar pošteno lotiti dela.
Oseba helena sporoča …
Super ozadje in čudovita kombinacija šablon ter barv. Ena sama nežnost jo je.
Oseba Ne-Ja sporoča …
čudovita in domiselna tresočka z jajčkom :)
Oseba AndrejaM sporoča …
Všeč mi je ideja s steklenimi delci v tresočki, to bo moj naslednji izziv. :))