Roza pentlja


Medtem, ko se vojščaki mojega imunskega sistema, s pomočjo Lekadolov C in domačih zdravil, zavzeto borijo proti vdorom virusov in bakterij, je v svet ustvarjalnosti uspešno vdrl virus ink smooshinga.  Preveč je tistih ustvarjalk, ki so me okužile, da bi pisala vsako posebej. Vsem pa se iskreno zahvaljujem za uspešno predajo tega virusa. Na tokratnih voščilnicah, namenjenih akciji Rožnatega oktobra, si je nadel malce bleščeč videz (uporabila sem perlaste vodene barvice). Packanje in prenašanje barv na podlago je res zanimivo in podležeš en-dva-tri.


Mislim, da sem Vladkino štampiljko "Polna košara" uporabila prvič. Košarica je polna srčkov, namenjenih tistim, ki se spopadajo z rakom na dojki in potrebujejo še več ljubezni in podpore.









****
Šablone:
Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Odprti tag, mini srčki (dobljeni pri nakupu v Tinini trgovini)
Memory Box: Bountiful Basket

****
Izziva:
Craftalnica - Roza pentlja
Najlepši par - oktobrska galerija

****
Prijazen dan!

Komentarji

Oseba Metuljčica sporoča …
Najprej ti želim čimprejšnje okrevanje, za prvi virus seveda, z drugim pa le bodi okužena, ker čudovito packaš. Prelepe voščilnice, vedno imaš na zalogi kakšno izvirno idejo.
Oseba Tina sporoča …
Helena, pošiljam ti zdravilne misli...in občudujem tvoje krasne voščilnice :-).
Oseba Vladuška sporoča …
Človek se more samo znati braniti pred slabimi virusi in pustiti dobrim, da delujejo. Tako da ti žeilm zmago nad slabimi in da bi te ti dobri še naprej prevzemali :) Zelo lepe so tele s košarico in polne srčnih želja.
Oseba Goga sporoča …
Kaj samo še k meni ni prišel packajoči virus. Še ta konec tedna se vam pridružim.
Košarica s srčki je čudovita, skupaj s packami izpade prav fino.
Hvala, da si se nam kjub slabemu počutju pridružila v rožnato obarvani Craft-alnici. Čimprej se pozdravi, lp Lili
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Tile ta dobri virusi so te uspešno okužili. Imaš izredno lepe posledice in se mi zdi, da hitro širiš naprej :) Mene že nekaj matra :))
Oseba moi sporoča …
Tiste prve viruse le uspešno preženi. Želim ti hitro okrevanje.
Za tiste druge pa ti želim, da ti še dolgo ostanejo, ker ti gre packanje super od rok. Krasno si napolnila košaro s srčki in Vladkin napis je kot nalašč za to.
Oseba Damjana sporoča …
Kako ljubka košarica s srčki, mašnica kot pika na i. Deluje tako nežno, preprosto in čudovito. Pa čimprejšnje okrevanje želim. Pozdravček.D.
Oseba Zvonka sporoča …
Tako, pa si okužena. Ampak tistih prehladnih virusov se hitro znebi, packajoče pa obdrži, kajti čudovite voščilnice si naredila.
Strašno so mi všeč in bolj super napis ne bi mogla dati zraven.
Oseba Klara sporoča …
Meni tudi virusi ne dajo miru...ko bi vsaj bili tisti ustvarjalni. No, upam da boš kmalu okrevala. Čestitke pa so mi zelo všeč. Napis super paše zraven košarice s srčki.
Oseba oldpunca sporoča …
Tvoje košarice najlepših želja so zelo lepe in nežne. Zelo so mi všeč. :-) Virusu pacanja sem tudi sama podlegla. :-) Pazi nasem in pridno pij čajčke in Lekadol.
Oseba Valerija sporoča …
Zelo domiselna košarica polna srčkov in lepih želja. Krasne so!
Oseba helena sporoča …
Očitno te je napadel pravi virus za packanje. Voščilnice so lepe in zavezala si jim luštne pentljice.
Oseba Andreja sporoča …
ooo Helena, kako čudovite voščilnice. Ideja s košaro o košari je krasna :-)) Lepo si popackala ozadje.
Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!
Oseba Hali sporoča …
Upam, da si že bolje, ob košaricah tako krasnih srčkov je uspeh skoraj zagotovljen. Krasne so!
Oseba iris-irena sporoča …
Prečudovite voščilnice. Spodnja objava jesenske ja pa tudi dih jemajoča. lp
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Joj kako so lepe! Sem prav vesela, da te je okužil tale virus ink smooshinga ♥ Upam, da je tako močan, da je premagal ostale viruse in bakterije in da se že bolje počutiš. Komaj čakam na tvoje nove lepotičke s to tehniko :) Aja, pa ideja s srčki v košari in Vladkino mislijo je svetovna! Hvala, ker si se pridružila dobrodelnemu izzivu v CRAFT-alnici. Bodi lepo in hitro okrevaj, Maja
Oseba SaraS sporoča …
O, kako simpatične košarice in to polne src in najlepših želja. Všeč mi je, akko si popackala ozadje... še dobro, da te je napadel ta virus, ker dobro deluje nate. ;)
Tistega drugega, za katerega potrebuješ Lekadol, pa čim prej preženi, če se že ni sam odstranil.
Oseba Dusi sporoča …
Kako nežno je tole.
Čista perfekcija kar se mene tiče.
In vsega natanko dovolj.
Moram večkrat zaiti na tvoj blog.
Ker tele tvoje fotografije prav božajo oči in dušo.
Oseba Tina Z. sporoča …
popolna nežna košarica, upam, da si že zdrava!
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
kako lepe in nežne košarice napolnjene s srčki. ganljivo lepe.