Rožnati oktober


Mojca že pridno polni škatlo prazničnih voščilnic 2017/18, sama pa šele začenjam z letošnjimi :)
Tako odpiram sezono božično-novoletnih voščilnic na blogu s tremi za oktobrski dobrodelni izziv na Craft-alnici. Vse sodelujoče voščilnice bodo namenjene akcijam in oktobrskim aktivnostim organizacije Europa donna.


Nekdo je zapisal "Dobro je biti dober." Naše voščilnice bodo le droben kamenček v mozaiku potrebne pomoči in podpore vsem ženskam, obolelim za rakom dojk. A misel, da si nekomu na takšen način vsaj majčkeno polepšal praznike, je dobra in blagodejna.








Pripomočki (šablone):
1) Najlepši par: Vesele praznike - zastavica
    Mama Elephant - Femme Frames
    Heartfelt Creations - Sparkling Poinsettia
    Marianne Design - Smrekova vejica



2. Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Srečen božič, Koš prazničnih voščil
    Rayher: Božična zvezda 
    Mama Elephant: Femme Frames


3. Mama Elephant: Femme Frames
    Najlepši par: V veseli vasici, Odprti tag
    Rayher: Pentji
    Scrapping Cottage: Classic arched window

 

Izziv:
- CRAFT-alnica - Roza novoletne voščilnice
- Najlepši par - galerija meseca oktobra
- Simon Says - Think Pink

***


Prijazen pozdrav.

Komentarji

Oseba Adrijana Knez sporoča …
Helena, kako lepo si oblikovala roza novoletne voščilnice.
Čeprav to niso tradicionalne barve, pa je prav neverjetno koliko nežnosti se skriva v njih.
Lepo je, da so se punce na CRAFT-alnici odločile za tak dobrodelni izziv, saj s(m)o ustvarjalke na takšen način stopile "iz svojih okvirjev".
Prva voščilnica se je dotaknila mojega srca <3
Lepo bodi, Jana
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Da ne bo pomote: "...tak izziv" je mišljen kot roza december, ker vem da punce sodelujemo že tretje leto za dobrodelni namen :))
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Čudovite nežne rozaste barve si izbrala....tole me spominja na dojenčke, tako so nežne vse skupaj. Še božična zvezda, ki je res tradicionalna v rdeči barvi je tako lepa, da bi jo takoj imela doma. Vsaka po svoje je krasna in strinjam se z Jano...pri temle izzivu so nam punce potegnile iz možganov še tisto trohico nezaupanja...."Ej, roza!...Za novoletko!...Ja kje si pa to še videl! To pa res ne paše!!!"
Oooo še kako paše. Se mi zdi, da toliko krasnih roza novoletk še nismo videli na kupu. Bravo za VSE.
Oseba moi sporoča …
Lepa je vsaka zase in vsaka nosi močno sporočilo.
Oseba Metuljčica sporoča …
Se čisto strinjam z Mojco. Po vsem videnem roza celo paše na praznične voščilnice, čeprav sama še razmišljam kako se naj lotim dela. Tvoje tri so ena lepša od druge. Tudi mene je fascinirala božična zvezda. Prelepo.
Oseba oldpunca sporoča …
Helena, čudovito si ustvarjala. Vidim, da je tudi tebe "zbudila" Mojca. :-) Vse tri rozike so najlepše, ustvarjene z ljubeznijo in željo, da nekomu polepšajo dan.
Oseba Kajcyika sporoča …
ooo kako so lepe! Navdušena sem!
Oseba Krea Ivica sporoča …
Lepe vse tri.Druga, božična zvezda pa me je očarala.Hvala, da si se nam pridružila pri dobrodelnosti.
Oseba Tanja E. sporoča …
Iiii, kako si se potrudila, zelo so lepe vse povrsti, pridna, hvala, da si z nami dobrodelni CRAFT-alnici, LP:)
Oseba Maja sporoča …
Vse tri so prekrasne, najbolj pa me je očarala božična zvezda, ki si jo tako čudovito pobarvala.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Prelepe so vse tri. In izbrala si tako nežne roza odtenke. Kar pobožala si mi dušo. ;)
Oseba Klara sporoča …
Čudovite so!
Oseba Vladuška sporoča …
Krasne so in super si opravila z roza barvo na prazničnih voščilnicah.
Oseba Simona sporoča …
Krasne so! Tudi na moji mizi nastaja nekaj za ta namen.
Oseba Tamara sporoča …
O kako so čudivite, brez besed sem! Bom morala tudi jaz pohiteti s prazničnimi.
Oseba Hali sporoča …
Punce so nam pripravile čudovit izziv in tvoje čestitke so res tako nežne in lepe.
Oseba AndrejaM sporoča …
Krasne voščilnice si pripravila, kar gledam in gledam pa drugo, saj ji roza barva hudo dobro pristoji.
Oseba Anja Ž. sporoča …
Čudovite so, prav vse tri. Božična zvezda, pobarvana v roza mi je pa še posebej všeč.
Oseba Zvonka sporoča …
Prav vse tri so krasne, čeprav je mene osebno najbolj pritegnila prva.
Oseba Keti's Projects sporoča …
Čudovite so. In lepo da sodeluješ za dober namen.
Oseba Dusi sporoča …
Kako so lepe!
Nikoli si ne bi mislila, da je lahko roza barva tako primerna za novoletne voščilnice. Super izziv!
Oseba Tina Z. sporoča …
paša za oči in božanje srca.
Oseba Heather sporoča …
Beautiful cards, goes card and pretty colours!! Beautiful poinsettia coloured and adorable house along with a super chouse and along with fabulous poinsettia colour - all just so gorgeous. Pretty colours and gorgeous details!!

hugs
Heather XX
(Simon Says Stamp Challenge)!!
Oseba Janja sporoča …
Tako so lepe, nežne in krasno sestavljene. Lp
Oseba Goga sporoča …
Helena, ob prebiranju teksta so se mi orosile oči. Res je lepo biti dober in to nas dela človeške in nas izpolnjuje. Ni pomembno kako velik je prispevek, pomembno je, da je dan od srca. Naše voščilnice to zagotovo so in ponosna sem, da smo del tega. Tvoje voščilnice so čudovite, nežne in prijazne. Čisto prave za dober namen.
Hvala ti Lili
Hvala, da si dobrodelna z nami v rožnati Craft-alnici. Lp Lili
Oseba Anonimni sporoča …
O, kako sem si odpočila oči na tvojih voščilnicah, tako nežne so in cart. Ti si z novoletnimi vsaj začela, meni pa še vedno ni uspelo... Moram pohiteti, da jih dostavim v Craftalnico do 28.10.. Hvala za navdih, Majda
Oseba helena sporoča …
Vauuu, izbrala si tako zelo nežno roza barvo. Prav vse voščilnice so čisto pravljične z močnim sporočilom za čudovite dame. Enkratno!
Oseba Andreja sporoča …
Helena, na ED bodo zelo vesele tvojih čudovitih voščilnic. Prav prikupno rozasto praznične so :-)) Lep pogled skozi okno si pričarala in krasno pobarvala božično zvezdo.
Hvala ♥ ker si dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Oseba Nataša Š. sporoča …
Čudovit roza tris si naredila! Všeč mi je tvoja pobarvana božična zvezda, zelo lepo!
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
že dolgo me ni bilo pri tebi. Pravi užitek se je bilo ustaviti pri tebi. Te roza voščilnice, pa naj so mi še tako tuje, so me tvoje lepo presenetile in so mi zelo všeč.
Oseba Klara sporoča …
Wow Helena, Krasne so. Tako nezne...
Oseba N-Eva sporoča …
Prekrasne voščilnice za dober namen...res pobožajo dušo in oči.
Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Čudovito si ustvarjala.
Hvala, ker si dobrodelna in ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.