Hišica za akvarelnem ozadju


Na te hiške bi skoraj pozabila in bi kaj hitro lahko počakale do drugega leta med listi Slovarja slovenskega knjižnega jezika :) Bile so moje prve, narejene s štampiljko Altenew Winter Cottage.



Na akvarelni papir sem s svinčnikom nežno narisala dve črti in notranji prostor navlažila z vodo ter nanesla akvarelne barve. Na posušeno osnovo sem odtisnila štampiljko s kočo ter Tinin napis. Z belo tempero sem poudarila sneg, z rumeno pa svetlobo, ki sije izza okna in vrat. Vse skupaj je nato šlo na ravnanje v SSKJ in tam ostalo več kot mesec, dokler osnov nisem našla potem, ko so prišle na vrsto za ravnanje akvarelne božične zvezde.



***
Izziv:
- Najlepši par: Galerija meseca decembra (štampiljka iz seta Koš prazničnih voščil in šablona Kvadrati s šivi)

***

Prijazen pozdrav!


Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Hi, hi, meni tudi kar naprej padajo iz knjig pobarvana in pozabljena ozadja. 😁 Zelo lepa ozadja si ustvarila in odtis hišice je čudovit. Voščilnice so mi zelo všeč.
Oseba Vladka sporoča …
Čudovite voščilnice si naredila, všeč mi je ozadje :)
Oseba moi sporoča …
Fino, da si jih našla, krasne so.
Oseba Kajcyika sporoča …
vav, res čudovito!
Oseba Anonimni sporoča …
V tele tvoje hišice sem pa že kar malce zaljubljena :-) Zimski pozdravček, Majda
Oseba Tina Z. sporoča …
prekrasne, pravljične, zasanjane ... ta akvarelna ozadja bi kar gledala in gledala.
Oseba Maja sporoča …
Še sreča, da si jih našla, ker teh bi bilo res škoda, če bi ostale pozabljene.
Oseba Valentina B sporoča …
Velika škoda bi bila, če jih ne bi našla in nam jih pokazala.
Ta tvoja hiška je prav pravljična! Ravno pravšnja za čarobni december in praznične dni! :)
Oseba Vladuška sporoča …
Še dobro da si jih našla. Sicer je res, da bi počakale do drugega leta, ampak bi bilo škoda. Krasne so.
Oseba Janja sporoča …
Zelo so lepe. Lp
Oseba Tina sporoča …
Čudovito...krasna postavitev in čudovito barvanje.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Helena, čudovite so! Res so mi všeč tvoja ozadja. Jaz se kar ne opogumim, da bi se lotila akvarelov. Najbrž se zmazkov bojim :)