Embosiran cvet


Če je bila prejšnja voščilnica bolj netipična ob rojstvu otroka, je ta, za prijateljičin rojstni dan, čisto primerna.



Že dolgo pozabljeno štampiljko cveta sem toplotno embosirala z belim prahom, ga pobarvala z akvareli in sredino s Copici. S cveta se je barva "razlila" tudi na ozadje. Za konec le še Tinina šablona Čestitke 1 in delček štampiljke Podarjeno z veseljem.


***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca januarja

***

Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Zelo lepa. Všeč mi je cvet in topli sončni odtenki.
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Diši po pomladi :)) in zelo zelo mi je všeč.
Lepo bodi, Jana
Oseba Tina Z. sporoča …
ja, tako topla in lepa!
Oseba Vladuška sporoča …
Tako lepo se je razlila ta barva in cvet nežno izstopa. Tople barve jo še posebej označijo.
Oseba Hali sporoča …
Kako lepa in topla..čisto pravi akvarel. Morda tvojo idejo še jaz uporabim, ravno razmišljam o spet malo barvanja in embosiranja...
Oseba helena sporoča …
Tako zelo je lepa! Ta akvarel je top in barva je enkratna.
Oseba Kajcyika sporoča …
vav to pa je nekaj posebnega. zelo mi je všeč!
Oseba Lili sporoča …
Čudovita je.
Zelo lepo si jo pobarvala in izbrala res lepe barve.
Oseba Maja sporoča …
Razlita barva cvet še bolj povdari. Zelo lepa, v sončnih barvah :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Lepo se ti je razlila vsa ta mešanica toplih barv.
Oseba moi sporoča …
Res lepo razlitje barv.
Oseba Damjana sporoča …
Čudovita je in tako pozitivna. Super kombinacija vsega.
Oseba oldpunca sporoča …
Upam, da nisi slišala krika navdušenja, ko sem odprla tvojo objavo. :-)) Čudovita je. Tako pozitivna in obenem nežna, da jo je veselje pogledati.
Oseba Vladka sporoča …
Lepa, topla in nežna voščilnica, krasna je :)
Oseba Renata sporoča …
Zela luštna voščilnica! Všeč so mi tople barve ter kako lepo se rumena roža zlije z ozadjem.
Oseba SaraS sporoča …
Čudovita, tako zelo sončna voščilnica. Super ej tale sončnica na tako zanimivem, razlivajočem se ozadju.
Oseba Renata sporoča …
Krasna, topla voščilnica. Zelo mi je všeč.
Oseba Andreja sporoča …
ooo kako je lepa in všeč so mi sončne barve, ki jih zadnje časa primanjkuje :-))