Ljubezen je dragocena

... in čista, prvinska v svojem najglobljem pomenu. Ne išče svojega, ni brezobzirna. Se razdaja in drugega naredi za nadvse dragocenega.  Zato je tudi ta voščilnica v zlato-beli barvi.


Očitno me je nehote navdihnila Vladka, ki je v "zlatem" tednu :)

Voščilnica je nastala za zalogo, po navdihu izziva na Craft-alnici ("Voščilnica za Valentinovo").


Na koncu še hvala za pohvale moje pisave v vaših komentarjih pri prejšnji objavi. Če bi vedela, da vam bo ime, napisano s kaligrafsko pisavo tako padel v oči, bi se še malce bolj potrudila :) Dolgo je že od tega, ko sem bila na delavnici pri kaligrafski mojstrici Loredani in premalo vadim, da bi lahko rekla, da sem povsem zadovoljna.

Prijazen pozdrav!


Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je, kako ptička na vrvici neseta zlato kuvertico.
Oseba Vladuška sporoča …
Kako čudovito in elegantno izpade. Ja, ta zlata me je čisto prevzela, kdo bi si mislil, ampak če pa doda tako krasno noto. :)
Oseba Nataša sporoča …
Čudovita in elegantna :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Aja, še bolj bi se potrudila pri pisavi...a se da še kako bolje??? Že tisto je bilo hvalevredno.
Zlata kuverta....spet ena krasnih idej in res lepo izpade. Nič kičasto ne izgleda prav nasprotno...zelo elegantno je vse skupaj in tale srček pri zapiranju tudi.
Oseba Maja sporoča …
Zlata in ljubezen odlično pašeta ena z drugo. Tvoja voščilnica je čudovita in nadvse elegantna.
Oseba Andreja sporoča …
Čudovito valentinovo voščilnico si naredila :-)) Super si jo sestavila in dodala res lepo bleščeče pismo. Zelooo mi je všeč.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Oseba moi sporoča …
Tudi zlata zelo paše na ljubezenska sporočila (in ne le rdeča). Ta so potem še posebno elegantna, tako kot tvoja voščilnica. Zelo lepo.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Kako si lepo "ozlatila" tole voščilnico in dodala tak lep opis ljubezni.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Čudovita je, tudi meni je kombinacija z zlato zelo všeč. Krasna postavitev ptičkov in kuvertice.
Oseba Goga sporoča …
Zlato tudi jaz zelo rada uporabim, a je treba z njo previdno, da ne izpade kičasto.No pri tebi tega strahu ni, ti vse narediš s tako eleganco in pravo mero.
Čudovita valentinčica. Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili
Oseba Zvonka sporoča …
Zelo domiselna in elegantna voščilnica,zlata ji prav paše.
Oseba Janja sporoča …
Prekrasna je. Barva kombinacija je zelo lepa, včasih kar preveč zapostavljena, saj naredi izdelek eleganten. Lp
Oseba Tjaša sporoča …
Uau, enostavno uau. Lepa elegantna voščilnica. Kapo dol :)
Oseba Renata sporoča …
Prekrasna, z izbranimi detajli in globokim sporočilom.
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi meni je všeč ta kombinacija, seveda pa ti znaš potem vse skupaj dodelati s sporočilom in skrbno izbranimi dodatki.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovita zlato bela kombinacija! Super si se spomnila, da ptička dostavljata kuverto. :-)
Oseba Tanja E. sporoča …
O kako je lepa in posebna, čudovita, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)
Oseba Majda sporoča …
Očarana sem nad tvojima dvema voščilnicama in nad sporočilom Hvala!!! Naj bo tudi tvoj vikend zlato ljubeče obarvan, Majda
Oseba N-Eva sporoča …
Prekrasna belo zlata kombinacija.....večna eleganca.
Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Helena, čudovito voščilnico si naredila in izbrala prave barve. Kombinacija bele in zlate je super izbira.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!