Enoplastna voščilnica


Čeprav so mi bolj blizu preproste voščilnice, je bil kar izziv narediti enoplastno voščilnico. Ponavadi vsaj eno plast papirja nalepim na osnovo.  Ker pa so dekleta v Craftalnici dale takšno nalogo (Izziv #182 - One layer), sem se je lotila. Največjo šablono iz seta Valoviti pravokotniki s šivi sem položila na prepognjeno osnovo tako, da papirja zgoraj ni prerezalo, ampak so vidni le šivi. Motiv (najden na Pinterestu, vendar si ga nisem shranila, zato ne vem, od kod točno je) sem že prej natisnila na osnovo, ga pobarvala s Copic markerji ter celotno voščilnico popackala z črno barvo. Napis pa je Vladkin.



Prisrčen pozdrav!

Komentarji

Oseba Adrijana Knez sporoča …
Wwwaaauuu...Helena, čudovita je! In zaradi šablone res dobiš občutek, da je večplastna.
In črne pikice so "pikice na i". Zelo zelo mi je všeč ❤️
Oseba moi sporoča …
Čudovito barvanje in celotna kompozicija. Vesela, da si se nam pridružila v tokratnem izzivu pri CRAFTalnici.
Oseba Valerija sporoča …
Prekrasno barvanje in zelo so mi všeč črne pikice. Res lepa voščilnica.
Oseba Metuljčica sporoča …
Res si se dobro spomnila in kljub enoplastni je voščilnica fantastična. Te tvoje rožice, ki jih objavljaš zadnje čase in jih tako lepo pobarvaš so prava paša za oči.
Oseba Nataša sporoča …
Prekrasna je res. Enostavna in zelo lepa.
Oseba Mojca sporoča …
Čudovita je! LP M.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Zelo je lepa! Luštne rožice in napis si uporabila.
Oseba Janja sporoča …
Zelo, zelo lepa voščilnica. Lp
Oseba Maja sporoča …
Krasna je!
Oseba Anja Ž. sporoča …
Čudovita je! Barva cvetov mi je zelo zelo všeč.
Oseba Klara sporoča …
Ooo zelo mi je všeč! Tako barve kot mini pikice in napis...
Oseba oldpunca sporoča …
Helena, tvoja enoplastna voščilnica je čudovita. Prelepo si pobarvala cvet in črne packe so pika na I. :-)
Oseba Majda sporoča …
Še ena čudovita enoplastna - meni pa se tresejo roke in odlašam ter odlašam z izdelavo. Zame najtežji izziv Craft-alnice do sedaj. Drži pesti zame, da se ga upam lotiti... Pomladni pozdravček, Majda
Oseba Renata sporoča …
Čudovita voščilnica. Krasno pobarvano in pikice so res pika na i. Meni jih ne uspe naredit tako prefinjeno, so kot ene packe.
Oseba Vladuška sporoča …
Lepo so nas izzvale punce s to eno plastjo, ni kaj :) Zelo lepo si izdelala osnovo z valovitim robom in krasno pobarvala cvetove. Čudovita je.
Oseba Hali sporoča …
Čarobna in prekrasen napis!
Oseba AndrejaM sporoča …
Všeč mi je postavitev, pikice vse skupaj naredijo kar malo 3D
Oseba N-Eva sporoča …
To pa je res wauuu voščilnica.....prekrasno pobarvan motiv in ne morem verjeti, da je enoplastna voščilnica lahko tako krasna.
Oseba Tina Z. sporoča …
vau, postavljaš nove standarde, kaj vse je lahko enoplastna voščilnica - popolno je tole!
Oseba Goga sporoča …
Čudovita je. Pri tebi vedno tako lepo cveti 😆.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
Oseba Andreja sporoča …
Zelo luštno voščilnico si naredila :-)) Rožice so čudovite in všeč mi je, da si na koncu še malo pošpricala.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Oseba Valentina B sporoča …
Ooh prekrasno!
Čudovita cvetoča vejica, prav gotovo tudi omamno diši. Valovit rob in drobne črne pikice, ji dajo res globino.
Oseba Tanja E. sporoča …
Prekrasna voščilnica, zelo lep motiv si izbrala in barve, očarljiva celota, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP
Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Prečudovito in krasnih barv.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!
Oseba Marjeta sporoča …
Krasna. Všeč so mi cvetlični motivi in tvoj je še posebej lepo pobarvan in postavljen na voščilnico.

Marjeta