V modrem


Motiv, sprintan na list iz risalnega bloka, sem najprej pobarvala z akvarelnimi barvicami, nato pa določene dele poudarila s Copic markerji.


Še vedno se me malo drži zadnji Vladkin in Tinin izziv, zato sem motiv postavila v okrogel okvir, narejen z dvema šablonama kroga. Kotni okraski so SC (Vladka, hvala :)). Pa seveda vse ostalo v belem kot je pri meni v zadnjem času že stalnica.



Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Helena, cudovita je, tako nezna in krasnih barv. Kotni okraski jo tako lepo zakljucijo.
Oseba Valerija sporoča …
Vedno znova me navdušuješ s svojim barvanjem. Krasna in nežna voščilnica. Zelo mi je všeč!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Obvladaš te rožice in jim daješ življenje (tudi z modro barvo). Hvala tudi za link....zanimive stvari imajo.
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo si pobravala motiv in zdi se mi zanimivo, da si uporabila barvice in markerje. Krasno si nato umestila vse skupaj v krog in nekaj romantike dodala z robnimi izrezki.
Oseba Mojca sporoča …
Kako lepa rožasta! LP
Oseba Janja sporoča …
Čudovito si pobarvala cvetje. Zelo lepa voščilnica je. Lp
Oseba Zvonka sporoča …
O kakšna lepa modrina, super je, nežna in izzivalna hkrati.
Oseba Tina Z. sporoča …
prekrasna, kot vedno čudovitih barv!
Oseba Maja sporoča …
Enkratno barvanje. Zelo mi je všeč, kako si postavila motiv v krog, celotno voščilnico pa zaključila še z okrasnimi vogalčli. Ji da tak malce starinski pridih.
Oseba moi sporoča …
Krasno barvanje in zelo nežno sestavljeno skupaj.
Oseba Hali sporoča …
Nežen motiv, vogalčki pa samo popestrijo vse skupaj.Zelo lepa je!
Oseba Renata sporoča …
Krasna! Motiv je zelo lepo pobarvan in tako nežno deluje vse skupaj. Pravšnja voščilnica za pomladne dni.
Oseba Goga sporoča …
Joj Helena, kakšne krasne rožice cvetijo pri tebi. Ti to tako lepo pobarvaš in skombiniraš.
Lp Lili
Oseba ArtMBR sporoča …
Barva, tehnika in postavitev-to mi je všeč.
Oseba Renata sporoča …
Čudovita.
Oseba Renata sporoča …
Pozabila. Hvala za link.
Oseba N-Eva sporoča …
Prekrasna izdelava in res vrhunsko barvanje.