Dekoracija iz starih desk


Spodnja dekoracija (ideja: tukaj) je nastala za "mačka v žaklju" za ustvarjalno prijateljico na ženskem vikendu sredi gorenjskega raja.


Da je nastala, je stopilo skupaj kar nekaj žlahte. Sestra mi je poiskala stare, na zeleno pobarvane deske. Nečak jih je pobrusil, da se je prikazala struktura lesa. Moj dragi je spojil deske, sama pa sem naredila ostalo. Črke sem kupila v Rayherju, jih prebarvala z Chalky Finish barvo (Vanilija), robove sem senčila z zeleno distres blazinico. Črke sem na osnovo prilepila, škatla z vazo pa je snemljiva in jo je možno nadomestiti s kakšnim venčkom ali drugo dekoracijo.


Dekoracija s cvetom pa je iz Tedija (tudi ročaje in stekleničko sem pobarvala z Chalky Finish barvo).


Preden sem dekoracijo predala, je bila nad kaminom. Zdaj se mi zdi, da bom morala narediti še kaj podobnega, saj sem se kar navadila, da je bila tam :)

Prijeten dan in kratek delovni teden.


Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Uau, super je. Zelo mi je všeč!
Oseba Vladuška sporoča …
To je tako zelo lepo in tako čudovita dekoracija, da se je ne bi nobeden branil, v prvi vrsti pa ne jaz :))) Prav lepo se mi zdi, da ste združili moči pri izdelavi, kar da končnemu izdelku še dodano vrednost. Definitivno si boš morala narediti še eno zase ;)
Oseba Goga sporoča …
Krasna de3koracija, tudi jaz se je ne bi branila. Pa ravno dom prenavljamo.... Krasa so tale skupinska ustvarjanja vedno obrodijo čudovite izdelke.
Pa blog si tudi preoblekla, Zelo lepo imaš <3
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
O fino, zdaj pa še ti z novim blogom (oblekco mislim).....Te dilce si pa krasno pomladila in olepšala. Zelo lep izdelek....saj veš kaj moraš sedaj....hitro še enega, ki bo krasil tvoj dom.
Oseba moi sporoča …
Res je, hitro ga napravi še zase, da ne pozabiš kako si ga naredila (to se je meni že velikokrat zgodilo). Krasen okras in s slovenskim napisom še sploh poseben.
Oseba oldpunca sporoča …
Kot so ti že punce svetovale: hitro naredi še en takšek čudsovit okras za svoj dom. :-) Zelo lepo ste združili moči pri nastajanju dekoracije. Sanjsko lepa je.
Oseba Janja sporoča …
Najprej pohvale za prenovo bloga. Darilo, ki ste ga s skupnimi močmi ustvarili pa je naravnost čudovito ♥. Lp
Oseba Metuljčica sporoča …
Samo še malo mi manjka, da uredim ustvarjalnico, kjer bo pristala tudi tvoja dekoracijo, ki si jo, oziroma ste jo pripravili zame. Deske, besede, vse se preprosto sklada z ustvarjalnico in z menoj. Hvala ti še tule iz srca.
Oseba Tina Z. sporoča …
prekrasno, tako toplo deluje in še skupinsko ustvarjanje, ni boljšega ...
Oseba Valentina B sporoča …
Verjetno ti je bil gorenjski raj v navdih. Čudovito dekoracijo si izdelala za darilo. Všeč mi je, da ste združili moči ter vsak prispeval delček svojih talentov. Nekoč, ko bom imela svojo hiško, bo tudi moj dom krasil tak topel napis..
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Nobel! Krasno darilo, mi je zelo všeč.
Oseba Renata sporoča …
Čudovito. Takega izdelka se nebi nihče branil.
Oseba Hali sporoča …
Jaz sem obsedena s starimi deskami, pohištvom, dekoracijo. Jaz bi tole lepoto težko dala iz rok, priznam. Komaj čakam, kaj boš naredila za vajin kamin :-)
Oseba Nataša Š. sporoča …
Kako lepo Helena! Zelo so mi všeč taki dodatki za dom, sploh še če so domače izdelave :) Odlična ideja in tako lepo izdelano. Všeč mi je mala vazica za en cvet!