Moška voščilnica


Prav gotovo so barvice (akvarelne - tako tiste v posodicah kot tiste v svinčnik obliki, Copic markerji, distress blazinice ...) med mojimi najbolj priljubljenimi ustvarjalnimi pripomočki. Zato ni nič čudnega, če so me mikali in po uporabi tudi navdušili Distress Oxidi. S kombinacijo šablon Najlepšega para so res najboljši par :) Rezultat tega "dueta" je moška voščilnica.





Prijazen pozdrav in prijeten, fajn podaljšan vikend!

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Uau, perfektna je. Tako zelo mi je všeč starinski videz v kombinaciji z modro. Res krasna!
Oseba Nataša sporoča …
Tudi meni je vauuu. Res krasna. Tudi mene izjemno mikajo ti Distress Oxide. Moram v nabavo :)
Oseba Maja sporoča …
Krasna je! Barve so fantastične, naredijo super starinski izgled. Katere barve pa si uporabila?
Oseba Dusi sporoča …
Po dolgem času sem pokukala spet na tvoj blog in ga komaj prepoznala, ko je tako lepo prenovljen.
Čudovita voščilnica!
Oseba Renata sporoča …
Krasen starinski videz. Zelo mi je všeč.
Oseba Zvonka sporoča …
Prelepa je, prav vse se krasno ujema in dopolnjuje.
Oseba Goga sporoča …
Oja, rjava in modra se imata res radi in tako lepo si ju pokombinirala še s Tininimi šabloncami. Čudovita vintažka je, pa ni nujno, da je za moškega.
Pa nov pomladni izgled bloga mi je tudi zelo všeč,
LP Lili
Oseba Andreja sporoča …
Krasno voščilnico si naredila in jo lepo zložila skupaj :-))
Oseba moi sporoča …
Modra in rjava sta mi že od nekdaj čudovita kombinacija in v povezavi s peresom toliko bolj ;)
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepa kombinacija, ki je privedla do čudovite voščilnice. In distress oxide so res zakon :)
Oseba Majda sporoča …
Čudovita barvna kombinacija in vintage videz... - navdušena sem, spet ;-)
Prijazen pozdravček, majda
Oseba Hali sporoča …
Fantastična kombinacija barv, in seveda distressov in Najlepšega para. Prava paša za oči :-)
Oseba Renata sporoča …
Prekrasna. Zelo lepo si skombinirala motive in barve. Pravšnja za predstavnike moškega spola.
Oseba Valentina B sporoča …
Prekrasen rezultat je nastal ob kombinaciji z najboljšim parom. :)
Te šablone Najlepšega para res lepo pridejo do izraza s starinskim pridihom, ki si ga ustvarila z oxidi. Mene so tudi navdušili. :)
Oseba Nataša Š. sporoča …
Čudovito moško voščilnico si naredila, take barvna kombinacija je zelo lepa. Krasna je!