Cilj, veter, ladja ..., predvsem pa HVALA!


Misel o ladji, vetru in cilju na voščilnici za ustvarjalko, ki je praznovala rojstni dan tri dni za mano.
Da bi jo ustvarjalni veter večkrat "odpihnil" v njeno Hiško iz papirja, kjer jo že kar precej pogrešam :)


Na akvarelni papir sem z akvarelnimi svinčnik barvicami naredila ozadje morja in neba, nalepila sprintano misel  ter nalepila jadrnico (Scrapping Cottage). Potem, ko sem voščilnico fotografirala in uredila v programu, se mi je zdela preveč pusta. Zato sem dodala dva galeba (to je tudi razlog, da ju na tej spodnji fotografiji ni :)).


Vam, drage moje (Branka - HaliDarja, Ivi, Lili, Maja, Majda, Marta, Martina, Mojca, Renata, Slavka, Sonja, Tina, Vladka) pa najlepša hvala, ker ste napolnile moj dom in moje srce s takšnimi krasoticami:



Kar pet dni sem se popoldan ob kavici na terasi in sončku "nastavljala" vašim toplim besedam in občudovala vsako voščilnico in vsak detajl na njej. Zlate ste in rada vas imam! Mojca, tebi še hvala za sijajno darilce!

Tukaj pa še voščilnici od soimenjakinje Helene in  Tine Z, ki sta prišli kasneje kot je nastala zgornja gasilska fotografija. Tudi vama prisrčna hvala!




Prisrčen pozdrav in objem!

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Uau, krasna morska voščilnica je! Pa tudi same lepotičke si dobila! Vse najboljše tudi z moje strani, z zamudo...
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Ob takih dogodkih se je najlepše posončit....toliko D vitamina ne da niti sonce. Se pravi, da si sedaj tako naspidirana, da bodo izdelki kar leteli. Je pa lepo za slišati, da smo ti malo polepšale dan.
Tudi Maji je bilo toplo pri srcu ob pogledu na tole morsko krasotico in napis je krasen.....samo malo se mora še poredit ta naša Maja, ker se bojim da jo bo veter kar hitro odpihnil.....Maja...po pošti dobiš 5kg, ki ti jih z užitkom in iz srca pošljem.......
Oseba Renata sporoča …
Zelo lepo voscilnico si naredila, tako nezno deluje.
Vse najboljse tudi z moje strani, ceprav z zamudo.
Oseba oldpunca sporoča …
U, vau, kako čudovito voščilnico je prejela Maja! :-) Gotovo je navdušena nad njo. Napis je super.
Lep kupček čudovitih voščilnic si prejela. Pridna, ker si se držala navodil na hrbtni strani kuverte. :-))
Oseba Valerija sporoča …
Čudovita morska voščilnica s prekrasnim napisom.
Tudi ti si dobila same krasotice.
Jaz ti želim vse najboljše kar tukaj, saj žal nisem tako organizirana in nikoli ne vem, kdaj ima katera rojstni dan. Se pa priporočam, če katera premore seznam rojstnih dni in naslovov in ga je pripravljena malo "posoditi", da ga preplonkam ;)
Lp
Oseba Vladuška sporoča …
Krasna morska voščilnica z lepo mislijo in kar ponese na morje in kar začutiš lahko veter v laseh. Krasen kupček voščilnic si prejela. Verjamem, da je bilo čudovito posedati na terasi in jih občudovati.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Malce z zamudo Helena, pa vendar.. Vse najlepše ti želim za tvoj rojstni dan! Voščilnica je čudovita, všeč mi je kako si dodala napis in tvoj okvirček jo lepo dopolni. Take morske mi prav lušte naredijo po morju in jadranju.
PS. Najbrž si spregledala mojo objavo, si izžrebanka mojega bonbončka :) Oglasi se mi z naslovom in lepo bodi!
Oseba Majda sporoča …
Čudovita tvoja morska lepotica, jadrnica kot prava, tako zelo živa... si ni bilo težko predstavljati sebe na obali, kako zrem za njo, ko jo valovi odnašajo v daljave... Lepotičke pa tudi na vse voščilnice, ki so s polžjo pošto k tebi prišle - naj bodo cvetoči vsi tvoji prihodnji dnevi, Majda
Oseba Metuljčica sporoča …
Tvoja morska krasotica je prelepa, človeka res kar popelje na morje. Krasen kupček voščilnic, ker te poznam vem da si si za vsako vzela čas in uživala, kar je bil seveda tudi namen. Lep sončen dan.
Oseba Hali sporoča …
Čudovita ladja, tako nežna in galebi tako brezskrbni <3