Cvetlični voščilnici


Po daljšem oklevanju in premlevanju sem se le odločila za nakup  Zig real brush markerjev. Sprva me je mikalo, da bi kupila kar set, in to celo tisti največji :). Pa je le prevladala zdrava pamet in sem si v Artu nabavila le nekaj posameznih markerjev. Velikokrat sem se namreč prehitro zagnala v kakšen nakup in potem ugotovila, da tistega sploh ne potrebujem. To je bilo še v tistem obdobju, ko sem na veliko hrčkala :)

Spodnja voščilnica je prva, kjer je motiv pobarvan z njimi. Mislim, da bodo odslej eden od najbolj priljubljenih in uporabljenih ustvarjalnih pripomočkov. Zaradi tanke konice lahko natančno pobarvaš drobne detajle. Barve so zelo intenzivne, zato je dovolj že malo pobarvane površine, ostalo pa lahko lepo razbarvaš z vodnim ali navadnim čopičem. No, to je tako ali tako znano tistim, ki omenjene barvice že uporabljate. Vsem ostalim, ki rade barvate motive v akvarelni tehniki, pa markerje priporočam :)




Pri spodnji, namenjeni Janji (hkrati hvala za zgornji motiv) za rojstni dan, je motiv pobarvan še na "stari" način: uporabila sem akvarelne svinčnik barvice in vodni čopič.  Barvala sem tako, da je končni učinek res bolj akvarelni, kar pri zgornji ni.



***
Pripomočki
Šablone: Najlepši par (kvadrati s šivi), Altenew (Whimsical flowers), Chery Lynn Designs (French  Pastry Doily), Clarity (opeka)
Štampiljke: Power Poppy (Azalea), Altenew (Whimsical flowers)

***

Prijazen dan!

Komentarji

Oseba Valentina B sporoča …
Oooh, čudovite cvetoče voščilnice. :) Tudi mene so Zig Brush Markerji zasvojili. Sem si jih tudi najprej kupila samo za vzorec, sedaj pa iščem ugoden ta velik komplet. Saj z njimi barvam skoraj kot profesionalci haha :D Šalo na stran, res mi manjka barvnih odtenkov :-)
Oseba helena sporoča …
Tale nakup, pa četzudi za začetek skromen, se je odlično obrestoval. Čudovito si pobarvala motiv in mislim, da je NUJNO, da jih še dokupiš. Tudi spodnja, bolj akvarelna je čudovita. edina zagata pri tem je, vsaj pri meni, ker nimam prav veliko štampiljk primernih za barvanje. To je tako kot pri modi oz. oblačenju. Imaš nekaj in nič ne paše zraven, pa hajd po novo robo v štacuno :) Bi rekli naši sosedi: "Ovoj priči nikad kraja".
Oseba oldpunca sporoča …
Vau! Kako zelo lepo si pobarvala rožico z novimi igračami. :-) Mislim, da ti ne bo žal, če se odločiš za večji nakup zig markerjev. Nam, ki bomo občudovali tvoje izdelke, pa tudi ne. :-))) Sicer pa obvladaš barvanje, ne glede na medij. Spodnja rožica, pobarvana z akveralnimi barvicami, mi je tudi zelo všeč. Obe voščilnici si zelo lepo in elegantno sestavila.
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepi sta obe voščilnici in ti markerji so meni tudi zakon. Boljši so mi kot distress markerji in če le-teh ne bi imela v kompletu bi si zagotovo nabavila zige. Izkoristim pa, kadar ustvarjam skupaj z mojo prijateljico, ki jih ima. Če se boš odločila za njihov nakup, preveri nemški amazon. Lahko si naročiš direktno iz Japonske. Po moje tudi če ti zaračunajo davek pri naši carini, še vedno pridejo veliko bolj ugodno kot pri nas.
Oseba Metuljčica sporoča …
S temi markerji še nisem barvala, ampak ko pogledam tvojo rožico je res čudovito pobarvana. Obe voščilnici sta krasni.
Oseba moi sporoča …
Lepo si pobarvala motiva in res so ti markerji pravi zate. Jaz jih imam 5, pa še to je bil nakup le zaradi lepopisja, kjer pa se niso preveč obnesli. Bom poskusila z barvanjem ;)
Oseba Tina Z. sporoča …
občudujem tvoje barvanje, ne glede na medij, ki ga uporabljaš, prav vsak motiv je čaroben v tvoji tehniki. verjetno tudi če bi barvala čisto z navadnimi otroškimi barvicami, bi izgledalo fantastično. obe voščilnici pa prekrasni - dizajn, barvanje, vse ...
Oseba Tina sporoča …
Helena,naravnost čudoviti sta...in če si kdo zasluži karkoli novega akvarelnega, si to zagotovo ti... Pri tebi bodo markerji zelo lepo prišli do izraza...
Oseba Andreja sporoča …
ooo kako čudoviti cvetoči voščilnici si naredila in dobro uporabila nove Zig markerje :-)) Super si jih sestavila, sploh tista z opeko na sredini je krasna ideja.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Čudoviti sta in nasploh so mi zelo všeč tvoje cvetlične voščilnice. Enkratno si pobarvala tisto prvo v rumeni. Kar se tiče pa nakupov je pa mene tudi že izučilo, bolje najprej poskusiti. Sama Zigov nimam, me pa zanima kako je barvati z njimi.