Voščilnici in kit za les


Strukturno pasto za izdelavo reliefnih ozadij s pomočjo stencil šablon sem si delala kar sama na način kot ga je pokazala Tina. Nekaj tednov nazaj pa sem si le kupila že narejeno, vendar nisem bila pozorna in tako sem prinesla domov pasto, ki je bila preveč grobe strukture. Ta zgrešeni nakup (vsaj za uporabo z stencil šablonami) sem omenila Lili. Sama za te reliefe uporabi kar lesni kit (Lili, hvala za idejo!!). Še sama sem stopila v akcijo in v kleti našla dve skoraj polni tubi, ki sta ostali od kitanja lesenih stopnic. Kit je krasen za uporabo, lepo se nanese in hitro posuši. Tudi cenovno je zelo ugoden :)

Obe spodnji voščilnici imata ozadje narejeno s tem kitom, ki ga res priporočam za uporabo.




Metulja sem naredila po postopku, ki ga je uporabila Tina v tej objavi.


***
Pripomočki:
- Najlepši par: Srčni metulji, Les
- Power Poppy: Lilac Time 
- Vladka: štamipljki Zapiši si v srce ..., in Vse najboljše
- Clarity: stencil šablona opeke

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca avgusta
***

Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba Damjana sporoča …
Čudoviti sta. Všeč mi je uporaba kita. Hvala za idejo.
Oseba Tina Z. sporoča …
ideja je krasna, tvoji voščilnici pa fascinantni!
Oseba Zvonka sporoča …
Čudoviti sta obe, še posebno prva me je navdušila.
Ja, kit za les tudi sama pogosto uporabljam, le da ga imam v posodici, ampak takole v tubi je še bolj praktično.
Oseba Majda sporoča …
Pa sem se ponovno naučila nekaj novega :-) Hvala za namig, tvoji voščilnici pa sta imenitni!
Pozdravček, Majda
Oseba moi sporoča …
Hvala za info o lesnem kitu ;) Pravi lepotički sta nastali.
Oseba helena sporoča …
Evo, spet nekaj novega, tole s kitom. Voščilnici sta prav cortig, še posebej prva, ki je videti zelo, zelo fina in elegantna.
Oseba Vladuška sporoča …
To je pa odlična fora in vsekakor jo uporabim. Cena je res ugodna in še različne odtenke dobiš. Hvala Lili in tebi za tole. Ti si šablone super uporabila skupaj s pasto in naredila lepi voščilnici.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
O, super ideja in hvala, da si jo delila z nami. Kot si nam lepo pokazala, je ozadje na tak nacin res fenomenalno dobro. :) Voscilnici pa sta krasni in tako lepo postavitev si uporabila na obeh.
Oseba Hali sporoča …
u kako nora ideja in res super učinek nastane. Prelepi sta!
Oseba Anja Ž. sporoča …
Čudoviti voščilnici in hvala za namig glede paste :)
Oseba Tina sporoča …
Helena, tvoj metulj mi je zelo zelo všeč in se mi zdi prav imenitno, da sem bila vir navdiha :-))). Hvala ti...
Oseba Andreja sporoča …
Zelo lepo voščilnico si naredila in se krasno znašla s kitom :-)) Napis lepo paše zraven.