Zahvalnica - venček

Ta zahvalnica, narejena s pripomočki Najlepšega para, je bila  za deklico, ki mi je pomagala pri nekem službenem opravilu.


Natančneje: šlo je za barvanje motivov, ki jih imamo sedaj v učilnici. Včasih je v takšne stvari fajn vključiti otroke, čeprav bi z lahkoto naredila sama. Vseeno je lepše in več vredno, če je v učilnicah prisotna tudi njihova ustvarjalnost in želja po sodelovanju. Vsekakor pa si za to zaslužijo kakšno majhno sladko pozornost in zahvalnico.



Čeprav je (pri nas) deževen dan, naj bo sončen v srcu.

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Kvadrati s šivi, Valoviti kvadrati, Hvala 2,
- Rayher (T. B.): Pomladni venček
- Her Arts: Old letter writing script (štampiljka)
***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca septembra
***

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Čudovita zahvalnica in čudovita gesta. Deklica je bila gotovo presrečna in ponosna!
Oseba Marjeta sporoča …
Zelo mi je všeč
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Včasih je res je potrebno tako malo, da razveselimo otroke. Lepo od tebe, da si ji naredila to krasno zahvalnico.
Oseba Tina Z. sporoča …
res tako lepa gesta in namen. čudovita zahvalnica, tako lepo postavljena.
Oseba moi sporoča …
Prav si naredila, da si jo vključila in še krasno zahvalnico je dobila.
Oseba oldpunca sporoča …
Zelo lepa gesta od tebe. :-) Otrokom takšne drobne pozornosti zelo veliko pomenijo. Super všeč mi je tvoja zahvalnica. Čudovito in umirjeno ozadje si "razbila" s prelepimi rožicami v močnih barvah.
Oseba Janja sporoča …
Zelo lepa zahvalnica in prav tako vsi izdelki, ki sem jih zamudila med poletjem. Lp
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Helena, kaksna lepa gesta. Ta deklica si bo to gotovo zapomnila za vse zivljenje. Kar ganjena sem, kako lepo si nagradila dobro delo.
Oseba Hali sporoča …
U kako zanimivo si venček postavila v kot. In ja, zelo lepa gesta... z malenkostmi nekomu polepšamo dan, kajne :-)
Oseba Tina sporoča …
Ooooo, kako si pa tukaj lepo razperdeila elemente...tako dinamično in sveže!...a še vedno prefinjeno! Čudovito!!!
Oseba Vladuška sporoča …
Odlično si izpeljala to z okvirjem. Krasna je.
Oseba Majda sporoča …
Kako sem pa lahko spregledala tole čudovito zahvalnico, res ne vem! Še sreča, da sem jo našla danes!
Čudovita je, nežna, topla, srčna ... popolna!
Popolno nedeljo ti želim, Majda