Ko me inspirira #60 - Hvaležnost

S Tininimi in Vladkinimi trimesečnimi počitnicami pri izzivih, sem si tudi sama vzela daljši odmor pri ustvarjalnih izzivih. Pravzaprav jim niti ne sledim, razen domačima - Ko me inspirira in pri Craftalnici. Upam, da bodo dnevi, ko bo več časa za ustvarjanje, prinesli "red" v mojo ustvarjalno sobo in bom zopet ujela korak izzivom v Craftalnici.



Naredila sem preprosto zahvalnico, ki bo v škatli čakala, da dobi svojega prejemnika. Ker Tinin Najlepši par praznuje 4. rojstni dan, sem uporabila njene šablone (razen listkov).



Želim vam dan, poln razlogov za hvaležnost.

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Hvala 2, Cvetoči božič, Valoviti kvadrati s šivi (s šablono sem embosirala rob bele osnove),  jabolka so iz dobljenega darilca pri naročilu izdelkov
- Rayher: Pomladni venček
- My favorite things: Lily

***
Izziv:
- Ko me inspirira #60 - Hvaležnost
- Najlepši par - galerija meseca oktobra
***

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Čudovita jesenska zahvalnica. Zelo mi je všeč!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Prekrasna CAS voščilnica...sploh jabolka....dobra ideja ...sadje v venčku...!!!
Oseba moi sporoča …
Jabolka res krasno pašejo v tak jesenski venček. Krasna zahvalnica.
Oseba Vladuška sporoča …
Preprosta, zgovorna in lepa. Ja, poletje nas kar malo posrka vase in je manj časa za objave in izdelavo voščilnic. Zdaj pa se bomo počasi umirili in ujeli tudi ta tok. Sem pa vesela, da si ujela najin izziv.
Oseba Tina Z. sporoča …
prekrasen venček, tako jesenski in domiseln ter krasnih, krasnih barv.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Zelo lepa zahvalnica, lušten venček si naredila.
Oseba Hali sporoča …
Kako krasna je, v svoji belini in jabolki, ki čudovito pašejo na venček...Vsako obdobje ima svoje prednosti in zato smo potem, ko se bolj zares vrnemo v naše ustv. kotičke, toliko bolj ustvarjalne :-)
Oseba Biljana sporoča …
Čudovita je. Te voščilnice z enobarvno belo podlago me tako fascinirajo, ker meni preprosto ne uspe. Tvoja je pa prav popolna.
Oseba Tina sporoča …
Draga Helena, kako zelo je lepa...venčka se splon ne morem nagledati! Tako zelo simpatično izpade z jabolki na vrhu in napisom spodaj...
Oseba Majda sporoča …
Čas res hitro beži, kajne? Še sreča, da ti ga je uspelo za hip ustaviti, saj si ponovno ustvarila čudovito zahvalnico in da ga je uspelo ustaviti meni, da lahko pridem k tebi na obisk in uživam v ogledu :) Vse mi je všeč in ko najdeš osebo, ki ji bo namenjena, vem, da bo to zanjo prelep trenutek ...
Čim več ukradenih trenutkov za ustvarjanje ti želim, Majda
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi sama upam da bo počasi več časa za ustvarjanje. Je pa prav da smo na sončku in uživamo v lepi jeseni dokler nam je dana. Tvoja zahvalnica je prečudovita.
Oseba Janja sporoča …
Venček z jabolki je prelep in z rdečim napisom krasna celota. Zelo lepa zahvalnica. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Tole lepotičko bi pa skoraj spregledala. :-) Čudovit venček z jabolki.
Oseba Andreja sporoča …
ooo kako luštna in zelo simpl je tvoja zahvalnica :-)) Jabolčka res pašejo na na venček.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Zelo lepa zahvalnica.
Upam, da boš našla kmalu več časa za ustvarjanje in objavljanja, ker si mojstrica sestavljanja in postavljanja malih detajlov na prava mesta.
Izdelki pa so prava paša za oči. :)
Hvala pa tudi tebi, da prideš na moj blog in me osrečiš s tvojimi komentarji, ki mi veliko pomenijo.
lep sončen pozdrav Tamara
Oseba Valentina B sporoča …
Hvaležnost. Spet je tisti čas, ko se beseda hvala sliši še pogosteje v teh lepih jesenskih dneh. Mene ponovno navdihuje. Vidim, da tudi tebe. Preprosto čudovito jesensko zahvalnico si izdelala. Ideja z jabolki je fantastična in jih najprej sploh nisem opazila, tako lepo se podajo v venček. Naj bodo vsak dan čas za hvaležnost.