Mala šola prazničnega ustvarjanja - tri domače naloge


Pri domačih nalogah se trudim biti odgovorna, saj si učiteljici to zagotovo zaslužita. Če sem se že vpisala, je šolo potrebno vzeti zares :) Po pouku še isti dan naredim domačo nalogo. Pokažem pa je ne takoj, saj je pomembno tudi, na kakšen način predstavim nalogo učiteljicama :) Tako si preko vikenda, ko je dovolj naravne svetlobe (ob delavnikih je že temno, ko pridem iz službe) vzamem čas, da voščilnice pofotkam, obdelam in šele potem pokažem "strogima" učiteljicama :)

No, in že sem pri torkovi 3. domači nalogi - poseben hribček. Tudi moj je narejen z napisom, ki paše k motivu ("Iz našega doma v vašega - štampiljka je menda ena prvih Tininih ? :)). Žal je malce prevelik, da bi lepo prišel do izraza, vendar mislim, da se vseeno razbere pomen.



V sredo nas je imela Vladka z natančnimi navodili za domačo nalogo - tag.
Vzela sem enako obliko taga. Verjetno sem že pozabila, kako se ujemajo te različne šablone, zato sem res hvaležna za njeno lekcijo!
V primeru, da mi bo zmanjkalo časa za praznične voščilnice, bodo tagi pristali na belih osnovah za voščilnice.





Že je bil tu petek in Tinin prikaz, kako lahko tudi blago uporabimo pri voščilnicah. Rjuhe nisem imela, zato sem vzela kar okrasni namizni tekač/prosojen prt s posutimi zvezdami.



Naloga mi ni dala miru, zato sem se lotila raziskovanja po omarah in naletela na star prt z madeži, ki se nikakor ne dajo odstraniti niti z raznimi "oksid veniši".  Odrezala sem delček, toliko, da je bil za krog, na katerega sem odtisnila Tinine praznične štampiljke izpred nekaj let.



Tako, upam, da Tini in Vladki ne bom vzela preveč časa s pregledovanjem nalog :)

Prijazen dan!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Valoviti pravokotniki s šivi, Kvadrati s šivi, Vesele praznike - zastavica, V veseli vasici, Srčni metulji, Tag z dodatki, Romantični kvadrati, Odprti tag, Cvetoči božič, Srečno novo leto, Male ptice
- My favorite things: Blueprints 31
- Sugar Pea: Nativity Scape
- Scrapping Cottage: Cardinals&Birdhouse

***
Izzivi:
- Mala šola prazničnega ustvarjanja
- Najlepši par: galerija meseca novembra

***

Komentarji

Oseba moi sporoča …
O, si bila pridna in naredila kar 3 naloge hkrati. Vse so zelo lepe.
Oseba Hali sporoča …
Res si bila pridna in točno tale zadnja in Tinine štampiljke so mi šle skozi možgane, ko sem videla nalogo na blagu. Prekrasne so prav vse domače naloge :-)
Oseba oldpunca sporoča …
Kako si pa ti pridna učenka! Celi vikend si delalal naloge. :-) Lepo si se potrudila pri vsakem izdelku. Sem se pa od srca nasmejala, ko sem prebrala, kako zelo te je inspiriralo blago. .-) Tudi sama sem namreč prebrskala vse, še najbolj založene škatle, da sem našla primeren košček blaga.
Oseba Maja sporoča …
kako pridno izpolnjuješ naloge! Zelo lepe vse po vrsti.
Oseba Nataša sporoča …
Čudovite vse po vrsti. Zelo si pridna :)
Oseba Valerija sporoča …
Res si pridna in vestna učenka. Krasne izdelke si naredila.
Oseba Tina sporoča …
Uau!!!! Helena...S koliko lepega si nas zdaj razveselila...kakšne krasote si nam pričarala! Čisto pri vsaki sem z navdušenjem 'pregledovala' detajle :-).
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
To pa so izdelki na katere si lahko ponosna. Trud se je res poplačal...prekrasni so...Stara štampiljka z vejico in storžem na prtu je pa sigurno ena izmed lepših novoletnih štampiljk, .....pa še prt namesto v kontejner boš pametno porabila.
Oseba Metuljčica sporoča …
Helena ti si tako zelo pridna učenka. Tako skrbno in vestno delaš naloge, da sta učiteljici lahko ponosni nate. Krasne so, se strinjam z Mojco, res si lahko ponosna na vse ustvarjeno.
Oseba Tina Z. sporoča …
vau, ena lepša od druge, sploh te z blagom in v belini, paša za oči!
Oseba ArtMBR sporoča …
Meni se zdi, da si v svojih voščilnicah prekosila učiteljice, od prve do zadnje so zelo lepe. Pa še tako lepo vedno poslikaš in postaviš sceno.
Oseba Marija sporoča …
Uf, si bila pa zelo pridna učenka. Naloge si opravila več kot odlično in učiteljici bosta zagotovo navdušeni. Meni osebno so najbolj v oči padli tagi, ter voščilnice z blagom. Bravo.
Oseba Vladuška sporoča …
Vsekakor si mi kot učiteljici vzela veliko časa. Ampak ne zato, ker bi iskala napake ampak za to, ker so mi izdelki zelo všeč in jih je vredno občudovati. Zelo lepo si vse skombinirala in res je, tage lahko uporabiš tudi na voščilnicah, če ti jih bo zmanjkalo.
Oseba Valentina B sporoča …
Oooh, čudovite so! Vsaka je nekaj posebnega in zelo nežne ter elegantne. Na hiške sem nora tako, da mi je zelo všeč. Tagi so krasna ideja za voščilnice. Ti dve z blagom pa sta me obe očarali s svojo nežnostjo in belino. Drobne božične zvezde so videti fantastično. Mislim, da tudi to potrebujem. ;) Ampak zadnja oooh in aaah kako zelo lepa. Te rezalne in postavitev so res krasne, ampak tvoj motiv vejice s storži na blagu je pa res čaroben!
Zelo pridna učenka si, ki vestno opravi nalogo. Še lepše pa je opazovati, kako dovoliš domišljiji in ustvarjalnosti prosto pot.
P.s: A ta rjav papir je še tista zlata zaloga iz Radeč?
Oseba Valentina B sporoča …
P.s: Imam še eno vprašanje, tista prava štampiljka, ki je postavljena v hribček je čudovita in je Tinina? Hvala za odgovor in lep večer.