Zasnežena vas - 2. del

V objavi prejšnjega četrtka so bile voščilnice, na katerih sem uporabila celoten motiv zasneženega zaselka. Tokrat so na vrsti takšne, kjer sem uporabila le osrednji del. Razlika je tudi v tem, da sem motive barvala s Copic markerji.

Tina me je pri tej svoji voščilnici spomnila na uporabo embosirnega prahu za rob voščilnice. Pa sem ga še sama uporabila. Zdi se mi, da naredi prav zanimiv okvir. Ker je v srebrni barvi, deluje kot zmrzal na robu okna.



Ta voščilnica je zaradi okvirja malo bolj romantične izvedbe. Modra barva deluje hladno, vendar ji rjava doda toplino.



Voščilnica v modro-olivni izvedbi.



In še zadnja, kjer se motiv nadaljuje tudi na osnovi voščilnice. Imela sem kar nekaj težav, da sem skombinirala tako, da se je cesta lepo nadaljevala. Idejo sem dobila pri Mariki. 



Lep dan in prijazen pozdrav do prihodnjega tedna, ko bodo na vrsti domače naloge MŠPU.

***
Pripomočki:
- Penny Black: Snowy Hamlet, Antique Frame
- Najlepši par: Pravokotniki in kvadrati s šivi
- Spellbinders: Captivating Squares

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca novembra

***

Komentarji

Oseba moi sporoča …
Vse so zelo lepe in krasno si jih pobarvala, vsako v svojih barvah.
Z nadaljevanjem motiva pa bi ti verjetno prišel prav misti (oz. kolikor se spomnim imaš ti domačo izvedbo), potem odtisneš oba motiva točno na isto mesto in pobarvan motiv samo izrežeš na željeno velikost.
Oseba Helena sporoča …
Ja, malo sem komplicirala. Najprej sem imela mini motiv in nalepila na modro osnovo, potem pa sem se lotila ozadja. Pripomoček sem uporabila, vendar sem na levo stran želela še dodati veliko smreko, ki je na osnovnem motivu na desni strani.
Oseba oldpunca sporoča …
Fantastične so. Zelo lepo sestavljene in pobarvane. Zadnja pa je čisto posebno lepa. Zelo mi je všeč, da se izven okvirja nadaljuje nepobarvan motiv. :-)
Oseba Hali sporoča …
Kako krasne so, prav vse kombinacije. Nadaljevanje ti je uspelo odlično!
Oseba Maja sporoča …
Zelo lepe, všeč so mi prav vse kombinacije.
Oseba ArtMBR sporoča …
Veliko si morala barvati, torej si pridna. jaz bom kar direkt povedla, meni je prva zakon.
Oseba Tina sporoča …
Vsaka je res čudovita pravljična zgodba...
Oseba Metuljčica sporoča …
Res občudujem tvoje barvanje in te kombinacije barv vasice so perfektne. Ena je lepša od druge.
Oseba Janja sporoča …
O, kako so čudovite. Zelo lepo pobarvane in sestavljene. Lp
Oseba HRANDICA sporoča …
Zelo krasne izvedbe pobarvanega odtisa. Všeč mi je fotografija v kombinaciji z zelenjem.