Zasnežena vasica

Štampiljka Snowy Hamlet (Penny Black) je prav gotovo eden od mojih letošnjih najljubših motivov, zato boste videle voščilnice narejene z njo še v kakšni objavi. Vsaj za kakšen teden bi se pozimi preselila v podobno vas, kjer cest ne posolijo in plužijo, kjer v temo svetijo le luči iz hiš, da bi začutila in doživela zimsko idilo :)

Tokrat predstavljam komplet štirih voščilnic, kjer sem uporabila celoten motiv. Vsi motivi so pobarvani z različnimi akvarelnimi barvicami (svinčnik, akvareli v kockah in z "Zigi"). Pa naj "spregovorijo" fotografije.








***
Pripomočki:
- Penny Black: Snowy Hamlet, Antique Frame
- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Tag z dodatki

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca novembra

***

Topel pozdrav!

Komentarji

Oseba Lili sporoča …
Sem še čisto frišne ujela...
Tudi meni je ta vasica zelo pri srcu in bi prav z veseljem za nekaj časa šla živet vanjo.

Voščilnice si res lepo pobarvala, tako toplo delujejo v vseh odtenkih, pa tudi okvir je zelo lep.
Lp
Oseba ArtMBR sporoča …
Lepa štampiljka, lep okvir, še lepše pobarvano in vsaka zase lepa.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Na temno modri osnovi pride vasica še bolj do izraza..prelepe so vse. Kar se pa selitve tiče...takoj, vsake 2 meseca bi šla v tako samoto...vsaj za 10 dni.
Oseba Maja sporoča …
Prav idilična vasica, tudi jaz se ne bi branila nekaj dni preživeti tam. Krasno si jo pobarvala, zelo pa mi je všeč tudi okvir.
Oseba Valerija sporoča …
Res prekrasen motiv in vse voščilnice so čudovite. Mene osebno pa najbolj pritegne tista, na kateri si zasnežila tudi osnovo.
Oseba Valentina B sporoča …
Tudi sama sanjam o zimski idili v majhni vasi, kjer ceste niso splužene, kjer svetijo drobne laterne in kažejo pot po zasneženih poteh, kjer se vozijo s konji in kočijami. Prav tako kot nekoč, da bi lahko začutila in doživela ta naš lep svet odet v belino zime in toplino ljudi okrog sebe, ki jo prepogosto vzamemo za samoumevno. Zimskim vasicam si vdahnila življenje in prekrasne so.
Oseba Metuljčica sporoča …
Ja, res, takšne vasice si človek prav zaželi, sploh ob prihajajočem veselem decembru. Čisto vse voščilnice so čudovite, prelepo izdelane in pobarvane, a ta modrina je tudi meni nadvse všeč.
Oseba Hali sporoča …
Kar čutim spokojnost takšne vasice, ko jo zasneži. Prekrasno si pobarvala motiv in lepo sestavila voščilnico. Čeprav nisem velik ljubitelj modre, me je prav modra prevzela najbolj :-)
Oseba moi sporoča …
Ni kaj, barvanje tako in drugačno obvladaš in nastajajo take lepe zimske pokrajine. Čudovite so vse.
Oseba Janja sporoča …
Prelep motiv si pobarvala čudovito. Krasne so prav vse. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Čisto vsaka je vrhunsko pobarvana. Sem se kar preselila v mir, ki ga je čutiti iz spokojne, zasnežene vasice. :-)
Oseba Tina sporoča …
Kako lepe so...je videti, kako rada imaš ta motiv...