Še zadnje domače naloge ...

za Malo šolo prazničnega ustvarjanja.

12. Malo poseben adventni venček

Uporabila sem Vančino idejo z laterno in naredila "svetlobne" jaslice.



13. Izvlečka z zvezdami

Potrebovala sem moško rojstnodnevno voščilnico in je bila ta naloga kot naročena.
Notranji del se izvleče s trakom, saj sem šele potem, ko sem imela voščilnico zlepljeno ugotovila, da sem pozabila na vrhu izrezati polkrog, ki nakazuje, da je voščilnica večplastna in ima "skriti" del. Mislim, da bi se pošteno lovila pri izdelavi, če ne bi natančno sledila Tininim navodilom.

Tema tokratnega izziva na Craft-alnici je "Zimska voščilnica", ki pa ni namenjena za božično-novoletne praznike. Ker moja voščilnica paše v ta okvir, jo prijavljam za njihov izziv.



14. Pokrajina v srcu oz. v kakšni drugi obliki, suho embosiranje in notranji 3D element.


Rdeč napis ima okoli posute pikice - ja, pred embosiranjem sem pozabila površino "obdelati" s pudrom, potem pa mi je to bilo tako všeč, da sem kar pustila.


15. Vesolje

V zimskem času bo med prijatelji kar nekaj rojstnih dni, zato sem obe voščilnici naredila za rojstni dan.

Vladka nam je nazorno pokazala, kako lahko na različne načine pridemo do videza vesolja/galaksije.

Prvo ozadje je narejeno na akvarelni papir z akvarelnimi barvicami. Pred barvanjem sem na papir nanesla "zvezde" z maskirno tekočino. Napis pa je kar natisnjen.


Pri drugi voščilnici je ozadje narejeno s senčenjem s pomočjo distress blazinic. Zvezde pa so dodane z belo tempero. S plastično šablono sem dodala zlat ognjemet, in medvedka, ki ga občuduje.



Tako, vse naloge so pod streho oz. odkljukane. Z velikim veseljem sem sledila vsem trem učiteljicam in uživala pri domačih nalogah. Hvala in velik objem vsem učiteljicam ter seveda sošolkam. Se vidimo prihodnje leto!

Odkljukam pa lahko še eno veliko decembrsko nalogo: pravočasno mi je uspelo narediti vse božično-novoletne voščilnice, ki tako gredo jutri na pot k prejemnikom.

Prijazen pozdrav!

***
Izzivi:
- Najlepši par: galerija meseca decembra, Mala šola prazničnega ustvarjanja
- Craft-alnica: Zimska voščilnica

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Kvadrati s šivi, Pravokotniki s šivi, Valoviti kvadrati s šivi, Valoviti pravokotniki s šivi, Medvedja prijatelja (štampiljke in šablone), Vse najboljše, plastična šablona Ognjemet, Zvezdnato nebo, V veseli vasici
- Scrapping Cottage: Nativity, Nested Ornaments - Ball
- Altenew: Winter Cottage
- Memory Box: Country Landscape
***

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Helena, čudoviti izdelki in pridna sošolka :-)
Oseba Vladuška sporoča …
Si pa res zmagovalka. Vse opravljene domače naloge, res pohvale vredno. In ne samo to, so čudovito opravljene domače naloge. In to, da imaš tudi že vse novoletne voščilnice je velik zalogaj. Jaz bom morala ta vikend še pošteno zavihat rokave, da bom lahko to odkljukala.
Oseba Valentina B sporoča …
Ooh čudovito! Najbolj si me očarala s svetlobnimi jaslicami in prihodom luči. Prekrasno! Res si bila zelo pridna učenka. In tudi vse praznične imaš že končane. Mene pa čas lovi in mislim, da bom spet zadnji dan lovila poštarja, da prenese lepe želje. :)
Oseba Zvonka sporoča …
Zelo pridna učenka si in krasne voščilnice si izdelala. Jaslice pa zmagajo pri meni.
Oseba Goga sporoča …
Pridna, Kridna te kar občudujem, da si tako zavzeto delala domače naloge. kakor je rekla Vladka res si zmagovalka, pa še zimsko rojstnidnevno si naredila za moškega. Bravo.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
Oseba moi sporoča …
Ti pa si pridna in si tudi zaključila vse naloge in končala razred z odliko. Bravo.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Jeeee še ena ki jo bodo klicali piflarka. Jaslice so WAW...že sam efekt luči, ki si ga ujela v objektiv je fantastičen. Goro ampak res GORO prečudovitih izdelkov si naredila. Res si prava umetnica.
Oseba oldpunca sporoča …
Joj, Helena, kako lepo je pri tebi! Jaz sem si pošteno napasla oči in dušo ob pogledu na zbrane lepotičke. :-)
Oseba Valerija sporoča …
Evo, pa sem uspela priti na obisk tudi k tebi. Pogledala sem vse izdelke za nazaj in sem čisto navdušena. Kako si pa ti pridna. Bravo. Vsi izdelki so super, ampak te jaslice so pa prav nekaj posebnega.
Uživaj!
Oseba Marija sporoča …
Uf.... si bila pridna. Naredila si toliko krasih stvari, da bom gotovo kaj pozabila komentirati. Jaslice so z eno samo besedo, prekrasne. Zimska voščilnica je pisana in trakec dovolj nazorno nakazuje da je potrebno nekaj potegniti. Pokrajina v srcu pa preprosto prekrasna. Vesoljski dve pa si tudi zelo lepo izdelala. Pri prvi zelo lepo paše misel k sami voščilnici. Bravo.
Oseba Tina Z. sporoča …
ti si prav neverjetna, vse naloge in prav vse so veličastna paša za oči, te jaslice pa čisto posebne ...
Oseba helena sporoča …
Se kar pasem in pasem, tako so vse lepe. Malo šolo si opravila z odliko, ni kaj dodati.
Oseba ArtMBR sporoča …
Tale tvoj prva je tako zelo lepa, da bi potrebovala dolgo nič, potem pa še vse ostale, ker je to za eno objavo res preveč lepega. Očitno si padla not in ti zraven še rata.
Oseba Andreja sporoča …
Spet ena čudovita serija voščilnic in ena je lepša od druge :-)) Všeč so mi tako praznične kot samo zimske.
In vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!