Venčki in adventni čas

Smo že skoraj preko polovice adventnega časa, z glavnim simbolom -  adventnim venčkom. Zaradi svoje simbolike so mi blizu preprosti, s čim manj okrasja.

Teden za tednom drobni plamenčki ne morejo pregnati teme, pa vendar govorijo o upanju. Pripovedujejo mi o tem, da obstaja luč, ki prihaja v našo, mojo temo. Včasih je potrebno dopustiti temo, da lahko zasveti luč ... Da sem in ostajam čuteča, vsem teminam navkljub. Da se lahko rodi božič.

Prvi venec je za pisarno v službi.



Drugi je "zvesti adventni spremljevalec" v najinem domu.


Ta mini venček pa je okras  letošnjega posebnega adventnega koledarja. Od ene do druge številke gori približno 20 minut. In toliko časa traja moja dnevna notranja priprava na božične praznike. Potrebujem ta čas, v katerega sem povabljena, da se učim na novo živeti, da se znova spustim v skrivnost, ki se mu pravi življenje. Potrebujem te tri (včasih cele štiri) tedne za globlje doživetje božiča.



Venec v obliki srca z belimi in rjavimi cvetovi božične zvezde bo kmalu visel na kaminu.




Zadnja dva pa sta namenjena za darilo ob prihajajočih praznikih.





Ker je pri Darjinem veselodecemberskem izzivu v drugem tednu ključna beseda venček, tega zadnjega s svečo prijavljam v njeno "galerijo". Ljuba Metuljčica bo že vedela, zakaj? :)

Komentarji

Oseba JernejaB sporoča …
vsi venčki so krasni-mogoče je res bolje da nam blišč z venčka ne zatemni pomena, posebej zanimiva je ta sveča za pripravo na božič.
Oseba ArtMBR sporoča …
Krasna objava s preprostim a z globokim sporočilom, ki mu je vredno slediti v vseh potankostih. Sem že skoraj pozabila na foamiran, pa si me znova ti navdušila nanj. Čuteče si ustvarjala.
Oseba moi sporoča …
Sami krasni venčki in zanimiva sveča.
Oseba Marija sporoča …
Si bila pa zelo pridna z izdelavo venčkov. Prav vsak je nekaj posebnega in meni vsak po svoje nekaj sporoča. Sveča s številkami je krasna in tvoja priprava na Božič ob njej je nekaj posebnega. Zelo lep je tudi srček in zadnja dva venčka. Bravo.
Oseba Metuljčica sporoča …
Ravno zaradi tebe draga Helena se tudi sama pripravljam na Božič preko tvojega čudovitega venčka, ki si mi ga podarila. Seveda bom začela od spodaj navzgor, saj sem srečna lastnica venčka z oranžnimi cveti in vesela sem tudi, da krasi galerijo izziva. Čudovito paše v dnevno sobo, Helena že ve zakaj.....V vsem navdihu sem skoraj pozabila pokomentirati vse ostale venčke, ta srčni je krasen, pa sveča je nekaj posebnega, skratka prelepa objava in krasni venčki. Hvala ti.
Oseba oldpunca sporoča …
Vidim, da sva, kar se venčkov tiče, na isti valovni dolžini. :-) Prav vsi so čudovito in izdelani in prelepi v svoji preprostosti.
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo in res je čutiti, koliko ti ta čas pomeni in ta sveča s številkami in pripravo se mi zdi odlična ideja. Krasno si vse izdelala.
Oseba Hali sporoča …
Čudovito, prav vse, polno miline in miru...
Oseba margi sporoča …
Čudoviti venčki! Sploh tisti v obliki srca.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Fantastični venčki in super si se držala pravila manj je več :). Tako svečo s številkami pa vidim prvič - zagotovo si se lepo pripravila na božične pranzike. Zame so že zdavnja izgubili tisti pravi pomen, tako pač je če delaš petke in svetke :(. Drugače pa vse poha
Oseba Valentina B sporoča …
Čudovita objava prekrasnih venčkov in sporočilom, ki da misliti. Sicer sem jo nekako uspela spregledat, vendar čutim, kar si želela sporočiti. Mi je pa v oči padel poseben adventni koledar s svečo. Hvala, ker si ga delila z nami, bi tudi meni prišel prav. Venčki so izdelani res s toliko nežnosti. Še posebej ti, ki imajo božične zvezde izdelane iz foamiranega so nadvse očarljivi.