Kaminska ura


Za gospoda, ki je v soboto praznoval 60. let, sem naredila voščilnico s kaminsko uro. Da njegova leta niso preveč očitna, sem starost prikazala le s kazalcema na številčnici.


Slavljenec je sestrin tast, zato me je prosila, če izdelam tudi vabila. Glede na to, da je še zima, so vabila "posuta" s snežinkami. Naj bodo vsaj tukaj, če je že narava letos bolj skopa z njimi.



Hvala za obisk in prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Scrapping Cottage: Vintage Clock
- Clarity Stencils: Bricks
- Penny Black: Antique Frame
- Najlepši par: Foto dekoracija, Snežinke, Vabilo
- My favorite things: Blueprints 31

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca januarja



Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Fantastična voščilnica, všeč mi je struktura opek na ozadju. Krasna pa tudi vabila.
Oseba Tina Z. sporoča …
same krasne strukture, zelo elegantno!
Oseba Kristina sporoča …
Oboje zelo elegantno in izvirno. Posebej mi je všeč prikaz starosti na številčnici. Barve pa so tudi prekrasne in ravno prave.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Zelo lepo. Všeč mi je dodana tekstura opeke na voščilnici in lep napis.
Oseba Aleksandra sporoča …
Dobro sestavljena voščilnica. Čigava šablona pa je okvir, če ni skrivnost? To že dalj časa občudujem. Pozdravček Aleksandra
Oseba Helena sporoča …
Aleksandra, sem zgoraj pri pripomočkih dopisala - Penny Black: Antique frame
Oseba Vladuška sporoča …
Krasno si nekaj zime vnesla na vabila in nato izdelala tudi čestitko, ki dopolnjuje vabila. Všeč mi je zid in ura zraven.
Oseba oldpunca sporoča …
Voščilnica je zelo lepa. Domiselno si postavila kazalca. :-) Všeč mi je opečnato ozadje. Vabila pa so preprosto VAU! :-) Tako preprosto in tako zelo lepo, da je veselje.
Oseba Marija sporoča …
Krasna voščilnica, še bolj všečna pa so mi vabila.
Oseba moi sporoča …
Lepo si izdelala vse skupaj, tako vabila kot voščilnico. Krasno.
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi sama sem pri izdelavi vabil, tvoja so prelepa. Mi je pa nadvse všeč voščilnica z uro.
Oseba helena sporoča …
Vse skupaj si odela v tako lepe in mehke barve. Ura na opečnem zidu je enkratna, napis na pavsu paše doda mehkobo. Krasno!
Oseba Goga sporoča …
Čudovito oboje. Tako rada imam tvoje čiste linije in barve. Starinska ura mi je zelo všeč in tako diskretno pove veliko o slavljencu. Super lepo.
Lp Lili
Oseba Tina sporoča …
Helena, kako lepa je tvoja ura in tako zelo mi je všeč simboličen prikaz let... Pa vabila v nator barvi s snežinkami...krasna!
Oseba Valentina B sporoča …
Vsakič znova me navduši prefinjenost, elegantnost in nežnost tvojih voščilnic. Krasno si postavila starinsko uro pred opečnat zid, ki ima res lepo strukturo. Prav tako pa si v vabila ujela nežnost snežink in zime, ki jo še vedno nestrpno čakamo.
Oseba Majda sporoča …
Tako zelo lepooooo, nežno, zasneženo, čas se ustavi med občudovanjem ... Kar pa v današnjem noro drvečem se času ni kar tako! Hvala za navdih, Majda