Pisanka (pirh) na cvetočem travniku

Pa sem (smo) jo dočakali: pravo, mrzlo in zasneženo gospo zimo. V veselje otrok in vseh, ki uživamo v pobeljeni pokrajini ali zimskih radostih. Bomo videli, kako močan je pust in koliko časa bo potreboval, da bo pregnal belo gospo in v deželo poklical pisano mladenko pomlad.
No, v mojo ustvarjalnico je že prišla  ...


Letos bo velika noč kar zgodaj, zato sem počasi začela z izdelovanjem velikonočnih voščilnic. Prva tovrstna je skoraj v celoti narejena z novostmi Najlepšega para. Pet drobnih rožic sem dodala, ker želijo dekleta v novem izzivu CRAFT-alnice videti pet enakih stvari.



Naj bo pust pisan in masten ter vesel in razigran!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Kreativni krogi, Na travniku
- Scrapping Cottage: Fancy Spring Eggs
- Mavelu: štampiljka Aleluja

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca februarja
- CRAFT-alnica: pet enakih stvari

Komentarji

Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Oooo, pri tebi pa je ze velika noc! Kako lepo si otvorila ta praznik. A ves, da ob toliko beline zunaj jaz v tvojem modrem nebu in oblackih se kar vidim sneg ... :))
Oseba Nella sporoča …
Krasna! :)
Oseba Valerija sporoča …
Zelo lepa in nežna voščilnica. Super!
Oseba helena sporoča …
Jej, tale je pa za oceno 5+. Čudovita nežna modrina neba, v ospredju drobne rožice in v travi umetelno jajce. Všeč mi je, ker si vse postavila v krog; ja Tinie šablone so res zakon.
Oseba Kajcyika sporoča …
Prečudovita! Bi jo lahko kar gledala in gledala in gledala.. Res krasna! :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Se mi zdi, da je tudi sneg malo vplival na tole lepotičko. Ta belina kar seka ven...prekrasna je...
Oseba Vladuška sporoča …
Odlično si Tinine novosti uporabila na tej voščilnici in ustvarila pomladno in praznično voščilnico.
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako je nežna, pomladna! :-) Zelo mi je všeč lepo okrašen jajček postavljen med rožice.
Oseba moi sporoča …
Tele Tinine novosti so res krasne in pokazala si kako lepo se jih da uporabit za upodobitev pokrajine. Super si se znašla tudi z rožicami in hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Jaz sem že z mislimi pri pomladi, sem ena tistih, ki ne maramo zime in tvoja voščilnica kar kliče po tej pomladi :) Krasna je, nežna in res si lepo uporabila Tinine novosti.
Oseba Hali sporoča …
Res razigrana in diši po pomladi...prelepa je!
Oseba Metuljčica sporoča …
Čudovita praznična voščilnica. Prelepo si uporabila Tinine novosti in zadišalo je po pomladi..........
Oseba Tina sporoča …
Oooo, Helena....kakšna milina veje iz tvoje voščilnice. Čisto si me objela z njeno lepoto...
Oseba Tina Z. sporoča …
čista poezija!
Oseba Marija sporoča …
Helena, hvalabogu da vsaj pri tebi kaže na pomlad. Zunaj kot kaže še ne bo nič. Zelo lepo si uporabila Tinine novosti in nastala je čudovita velikonočna voščilnica.
Oseba Andreja sporoča …
Tale februarska zima je res prava zima in pri nas je snežna odeja zelooo debela in pomladne rožice ne bodo kmalu pogledale na plano :-)) Ti pa si že pri veliki noči ...
Čudovito voščilnico si naredila in se super znašla s 5 drobnimi rožicami.
Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Oseba AndrejaM sporoča …
Zelo lepa pomladansko nežna voščilnica. Hvala, ker sodeluješ na izzivu Craftalnica
Oseba Valentina B sporoča …
Oooh ja končno smo jo dočakali tetko zimo obdano v belino.
Res lepo ti je bila v navdih pri tvoji pomladno velikonočni voščilnici.
Toliko nežnosti in miline si ujela v njo. Čudovita je!
Oseba Suzy sporoča …
Povsdo se skuša prebiti pomlad. In če je ni pregnal pust, jo bo pa velika noč. Čudovita vočšilnica
Oseba Goga sporoča …
Zunaj je res prava zima a pri tebi je lepo cvetoče in se barvajo pirhi. Lepo voščilnico si naredila.
Hvala, da si se nam pridružili v Craft-alnici. Lp Lili
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Kako lepa, upam, da odžene ta mraz in burjo stran
pozdravček Tamara