Še se bo ustvarjalo :)

Ker sem v tem tednu (pravzaprav včeraj) dobila kar nekaj "igračk" za ustvarjanje.

Po dooooolgem čakanju je poštar le dostavil Cuttlebuga - "hroščeka" s šablonami in dvema kompletoma štanc (eh, ne vem, kako se prav reče v v slovenščini :)).

V nabiralniku pa sta me čakali dve štampiljki Sarah Kay iz zimske kolekcije, ki sta me razočarali. Štampiljki očitno nista najbolj kakovostno narejeni, ker so odtisi slabi. Kar nekaj odtisov sem zavrgla, da sem lahko prišla do takšnega, da sem ga lahko uporabila na čestitki.
Mogoče bom štampiljki celo poslala nazaj v trgovino in prosila za zamenjavo.

S prijateljico sva se končno spravili v Celje v trgovino Memories. Baje bo spletna trgovina začela delovati v ponedeljek. Upam, ker imajo kar precej lepih in uporabnih stvari za privrženke čestitk :)

Komentarji

Oseba Moni sporoča …
Čestitke za hrošča! Zelo dober nakup! Lp, Moni
Oseba Johana sporoča …
Bodi tako prijazna in mi povej kako pridem do hroščka in koliko stane. Hvala