Nevarnost sladkorne :)

Danes sta me v poštnem nabiralniku čakala dva "bombončka" :)

Prvega je prispevala BojaMoja kot nagrado za sodelovanje v swapu z istim motivom na Otoku zakladov. Tokrat nagrade ni dobila najlepša čestitka, ampak je BojaMoja žrebala srečno dobitnico :) Bombonček je zeeeeeloooo uporaben in bo kmalu postal del mojih čestitk. BojiMoji bi se še enkrat zahvalila za ves trud pri swapu in nagrado. En bombonček pa je danes pričakal swapiko Mravljico, ker je žalostna ostala brez svoje čestitke. Kakšen je njen bombonček, si lahko pogledate na njenem blogu.

Drugi bombonček je prišel od prijazne Micike, ki ima čudovite čestitke. Pravzaprav gre za izmenjavo. Meni ona svoje naštancane snežinke, snežake, zvončke ..., jaz njej svoje snežinke. To se bo lepilo ... :)

Hvala BojaMoja in Micika! Zlati sta!


Komentarji

Oseba Moni sporoča …
Čestitke ob pridobitvi novih bombončkov! Lp, Moni
Oseba BojaMoja sporoča …
:o) a si si že izmerila sladkor v krvi? :))))

Me veseli, da ti je bonbonček všeč, vidim pa, da si ga že uporabljala :) le veselo naprej.
Oseba Helena sporoča …
Simona,
ja, en bombonček sem že preizkusila in je njami :))

Nevarnost sladkorne pa zaenkrat še ni :)