"Samo kapico ti zavežem in lahko greš


k babici na obisk", je rekla mama Sarah mali Sariki :)

Osnova čestitke je rjav karton, obrobljen s Sakurinim belim pisalom. Papir s snežinkami je vzet z interneta in nalepljen na moder papir. Trakec s snežinkami je dobljen na bolšjaku (ne vem več od katere prijazne Otočanke :)), senčen z oljnimi pasteli.

Odtis je prispevala prijazna BojaMoja. Pobarvan je z akvarelnimi svinčniki. Dodatno sem na nekatere dele oblačila nanesla malo perlaste barve (perlaste vodenke so med čestitkarskimi Otočankami zelo popularne :). Seveda sem si jih morala kupiti :)). Malo se vidi, kako se sveti :)

Bele pikice so nastale s pomočjo Sakurinega pisala. Odtis je obrobljen s tria markerjevim pisalom) in nalepljen na rjav karton, ki je prav tako okrašen s pikicami :)

Okraski so štancane snežinke s srebrno zvezdico na sredini in "popikane" s srebrnim pisalom. Rožici sta iz domače zaloge, prilepljeni s 3D selotejpom, da malo izstopata. Na sredini je enaka zvezdica kot na snežinkah.

Komentarji

Oseba Moni sporoča …
Meni je zelo všeč, prečudovita je! Lp, Moni
Oseba Manuela sporoča …
Joj meni je tudi tako zelooo dobra! Res je več kot odlična!
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Čudovita čestitka! Zanimivo, kako izstopajo te bele pikice. Prav všeč mi je.

Lp, Nataša.
Oseba Jana sporoča …
Krasna je. :)