Sarah Kay v "žepku"


Čestitka je nastala za swap čestitk z enakim motivom na Otoku zakladov. Pobudnica BojaMoja nas je oskrbela z odtisi Sarah na sprehodu. Mojega je tudi ovalno izrezala. Dokler še sama ne dobim hroščka :)

Osnovo - žepek sem naredila iz bordo rdečega šeleshamerja. Oblekla sem ga v scrapbook papir basicgrey sugared in ob odprtino nalepila čipko. V spodnjem delu je nalepljen trak iz enakega šeleshamerja kot je osnova. Čez njega sem dala darilni trak in okrasila z rožico in perlicami. Dve perlici in okrasek na sredini rožice je pobarvan z lakom na nohte :).

Odtis Sarah je pobarvan z akvarelnimi barvicami s pomočjo vodnega čopiča. Le pikice na bluzici in na sredini rožic so narejeni s Sakurinim pisalom. Oval je senčen z oljnimi pasteli.
Odtis je nalepljen na bordo rdeč karton, oboje pa na pergament papir šampanjske barve. Na notranji strani pa je posvetilo za mojo swapiko Grejano.

Komentarji

Oseba bolha sporoča …
Čudovita je! Všeč so mi vsi ti mali detajli in dodatki.

Lp, Nataša.
Oseba Tulpika sporoča …
Zelo sta lepi tile Sariki - tako ta za swap kot ona iz prejsnje objave.
LP, tulpika
Oseba Moni sporoča …
Prekrasna je!Lp, Moni
Oseba Princeska sporoča …
prekrasna, taka nostalgična, ja :))) toliko lepih detajlčkov!!!
Oseba K sporoča …
Totalno genialen layout :)
Bye, Kitty
Oseba Helena sporoča …
Hvala, dekleta! Tudi vaše umetnine na blogih rada gledam in se slinim :)