Sarah - kmečko dekle

Življenje na kmetih, kjer je vse tako lepo in lahko, ni naglice in potrošniške miselnosti. Zjutraj te zbudi sonce, nato se greš na vrt sladkat z jagodami in malinami. Potem pojoč odpelješ živino na s soncem obsijan travnik. Sam ležeš v senco bližnjega drevesa, sanjariš in si krajšaš čas do konca paše. Pomolzeš kravo, skuhaš mleko in ga še vročega spiješ za lahko noč. Srečen in neobremenjen zgodaj ležeš v posteljo, mama te še pokriža, nato pa šteješ ovčke, dokler mirno ne zaspiš. :)


No ja, ni čisto tako :). Lepo pa vseeno je, čeprav sem raje brisala prah s pohištva kot skidala živini. Raje sem posesala dom kot grabila seno. Z veseljem sem skuhala kosilo in spekla posladek kot nakrmila prašičke. Bila sem bolj gospodinja kot kmetica. Dokler sem pač živela pri starših.

In tale Sarah je za mlajšo sestro in njeno družino, ki ostaja na kmetiji in skrbi, da "grunt" ne bo propadel. :)

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Ooo, lepa čestitka, lepo sestavljena skupaj. Prav nič "kmečka" s tistim slabšalnim pomenom. Saj je prav, da doma ostanejo tisti, ki radi delajo na kmetiji.