Najlepša, veselje in slaba vest


Tako bi lahko na kratko opisala ob danes dobljeni Sonjini čestitki.
Naj ostali, ki so mi poslali čestitke za božič in novo leto, ne zamerijo, če rečem,
da mi je Sonjina najlepša.
Prav vesela sem je bila, hkrati pa mi je vzbudila slabo vest.
"Glej, ti ji nisi poslala," se je oglašal tihi glasek.
Ga bom drugič poslušala ... :)

Sonja, hvala za čudovito čestitko. Ko gledam tvojo mojstrovino,
si tudi sama zaželim Tria markerje, vse potrebno za embosing.
Da bodo tudi moje tako lepo pobarvane in okrašene :)

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Prav je, da te je čestitka razveselila. Slabe vesti pa res ne smeš imeti, temu pa ni namenjena.
Tvoje barvanje, pa čeprav brez markerjev, je vedno čudovito.
Tudi jaz nisem vsem poslala čestitk, ta pa se mi je zdela primerna zate.
Oseba Helena sporoča …
No, saj je sedaj ostalo samo še veselje :).
Čestitka pa je res primerna zame :)
Hvala še enkrat!