Podlegla virusu




Ne, nisem v postelji :)
Podlegla sem harmonika virusu :) Saj ne vem, katera je prva predstavila harmonika škatlico. V glavnem, virus je prišel tudi do mene. Pa mislim, da me bo kar hitro spustil, ker ob ustvarjanju nisem tako uživala kot ob čestitkah :)





Mi je pa papir zelo všeč :) Vsaj nekaj :)




Komentarji

Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Luštna harmonika, čeprav nisi uživala v izdelavi. Mogoče te pa še kdaj pritegne izdelava.
Lp, Nataša.
Oseba Sonja sporoča …
Temu virusu se pa jaz še uspešno izogibam :) Tebi je uspela prav lepa harmonika.
Oseba Tiara sporoča …
Lepo harmoniko si naredila. Ti se kar loti še kakšne, ker ti dobro gre. ;)
Oseba Biljana sporoča …
Prav lepa, živahna harmonika je nastala.
Oseba Anja sporoča …
Jaz sem že mislila, da si zbolela :)
Super harmoniko si naredila in upam, da še kdaj "zboliš" za tem virusom :))
Oseba BojaMoja sporoča …
:) luštna harmonika. A ne, da tile harmonični virusi nič ne grizejo :)))
Oseba Anonimni sporoča …
tvoj blog že nekaj časa uspešno slinim, sem pa zelo vesela, da sem te spoznala še v živo, krasne stvari ustvarjaš, sedaj pa še čimprej na kakšno srečanje, pa se te bo prijel še kakšen visus
Oseba Jana sporoča …
Ampak, ti da pa zelo lep navdih ta virus. Harmonika je namreč krasna.
Oseba v sliki brez besed sporoča …
kako lepo,da virusi nekaterim koristijo :D
Čudovita harmonika! Le glej,da se bodo v njej shranjevale lepe stvari in ne kake položnice z visokimi zneski :)
Oseba Špela sporoča …
No, papir ti je všeč. Harmoniko zdaj imaš. Je pa krasna, čeprav nisi uživala :)
Oseba Papirolina sporoča …
OMG, kaj vi čarate s temi škatlami, vau!!