Umetnica Sarah

Včeraj sem med brskanjem po blogih odkrila Chrisinega. Navdušena sem bila nad njeno tehniko barvanja. Kako me je danes razveselila, ko je objavila video v katerem nazorno predstavi, kako ji uspe tako fantastično barvati odtise. Sama imam premalo distreserjev, da bi jih lahko uporabila, zato sem ostala kar pri mojih akvarelnih svinčnikih. Za prvič sem kar zadovoljna s končnim učinkom :).

Osnova je temno zelen šeleshamer, na katerega je nalepljen senčen papir iz blokca Fabriano Artist´s Journal. Pred časom sem ga kupila v DZS-ju in je zelo uporaben. Škoda, ker so te blokce zaradi slabe prodaje umaknili iz naše prodajalne. Črtasti in zelen vzorčast papir je K&Company Classic.
Odtis je nalepljen na enak šeleshamer kot je osnova. Rdeče pikice so narejene s Sakurinim pisalom.
Za dodatek samo še trakec in dve rožici.

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Chrisin blog sem že večkrat pogledala, pa so mi njene čestitke enostavno preveč mračne. Stil barvanja je zanimiv, zadnje čase so tudi vse moje čestitke pobarvane z distresserji.
Poglej si še tole navodilo: http://inspirationaltechniquesandtutorials.blogspot.com/2008/07/distress-ink-tutorial.html
Tebi je uspela čudovita čestitka, ki ni prav nič mračna, ampak kaže na dober občutek za sestavljanje barv.
Oseba Helena sporoča …
Sonja, hvala za še en krasen blog z navodili. Sem si ga že shranila :)
Ja, Chrisine so res preveč mračne. Zato sem se sama bolj držala nazaj pri senčenju :)Meni je všeč predvsem to, kako nanaša barvo. Da pride res bolj umetniško na koncu :)
Oseba Tiara sporoča …
Zelo dober si ti tole naredila. Mi je tvoja stokrat boljša od tiste na posnetku. Na tvoji so barve tako lepe in nastala je res lepa čestitka.
Oseba Moni sporoča …
Zelo lepa čestitka! Zelo lepo ti je uspelo! lp, Moni
Oseba Tulpika sporoča …
Cudovita zelencica!
LP, tulpika
Oseba K sporoča …
Uf, uf, uf, odličen končni učinek! Bravo!
Oseba Jana sporoča …
Odlična čestitka. Mi je všeč kako je pobarvano.
Oseba Moni sporoča …
Še tukaj sporočam, nekaj te čaka na mojem blogu! Lp, Moni
Oseba BojaMoja sporoča …
Ajej :) kdor zna pa zna :)

Tok da veš, da sem ti tudi uradno fouš :)))
Oseba MarikaGabez sporoča …
Čudovito!!

Enkratno barvano.
Oseba BojaMoja sporoča …
Lenčka, na pomoč :)))
Nikakor ne najdem tega videa - imaš mogoče kje shranjen direkt link, ker ga tudi na youtubu ne najdem :((