Sarah v rumeno zeleni

Čestitka je pri prejemnici, tako da jo lahko pokažem na blogu.
Ker že komaj čakam pomlad, močnejše sončne žarke in zelene krošnje dreves, sem se odločila za rumeno zeleno kombinacijo.

Pa še zahvala Sonji - Petyi za odtise Gorjuss deklice!! Poštar me ima ta teden kar rad. Vsak dan me preseneti s kakšnim paketkom :)

Komentarji

Oseba Moni sporoča …
Zelo lepe barve si izbrala,Sarika je zelo lepo pobarvana! Si bila pa pridna, da te poštar vsak dan preseneti s čim novim! :) Lp, Moni
Oseba Biljana sporoča …
o, kako lepa, pomladna je. super
Oseba Sonja sporoča …
Tudi mene ima poštar kar rad :))))) ko mi je danes prinesel tako lepo čestitko.
Čudovita je, hvala :)
Oseba Maja sporoča …
Pomlad se res že bliža, dokaz so tudi tako lepe pomladne voščilnice ;)
Oseba MarikaGabez sporoča …
Zelo lepa in prav dišeča je.
Oseba Sandra sporoča …
Tole sem pa danes prešlatla, pregledala in moram priznat da je krasna!!!

:) blagor prejemnici!!
Oseba Tiara sporoča …
Lepa čestitka, ki je prava za današnji lep sončen dan. Verjamem, da je prejemnica zadovoljna.