Belo-rdeča

Včeraj sem bila zopet v Celju. Seveda sem morala obiskati še Memories :)
Pravzaprav sem šla po naročen Scor Pal. Prejšnji je odšel k prijateljici.
Lahko si mislite, da nisem ostala samo pri naročenem. Z mano so šli še novi nestiji.
Tako je nastala nova velikonočna čestitka. Z mojo zelo priljubljeno štampiljko :)

Komentarji

Oseba Moni sporoča …
Čudovito lepa! Lp, Moni
Oseba Biljana sporoča …
o, zelo lepa je, štampiljkica pa tudi.
Oseba Suzy sporoča …
Spet ena lepotička.
Oseba Sonja sporoča …
Tale pa je res nekaj posebnega, lepa, elegantna, tako lepo čista. Tudi čestitke brez figur ti gredo super od rok.
Oseba MarikaGabez sporoča …
Tale štampiljka ti je res pisana na kožo.
Čudovite voščilnice delaš z njo.
Oseba Barbara sporoča …
Uuuuuuuuuu! Spet ena zelo lepa, elegantna :)
Oseba Tanc sporoča …
Odlična čestitka! Zelo lepa barvna kombinacija in postavitev.
Oseba Anja sporoča …
Prekrasna voščilnica. Ta motiv je meni eden lepših velikonočnih ;)
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
Krasna! Taka odrasla deluje. :)
Lp, Nataša.
Oseba Tiara sporoča …
Krasno pride tale rdeča zraven tvoje košarice. Lepa čestitka je nastala.
Oseba PolonaP sporoča …
To je pa lepo.
Ta košara s sadjem je štempilka?

Zelo, zelo mi je všeč.

Zelo Jane Austen (kar , če mene vprašaš, pomeni same dobre stvari)
Oseba BojaMoja sporoča …
Lepa, elegantna :)
Oseba moi sporoča …
Krasna štampiljka in krasno pobarvana.
moi