Projekt birma in velika noč

V zadnjih desetih dneh sem kar precej ustvarjala, čeprav bolj malo za svojo dušo. Vendar sem kljub temu ob delu uživala.

Za prijateljičino hčerko sem naredila dvajset vabil za birmo. Meni delujejo čisto poročno :) Ampak naročilo je naročilo :) Toda kdor pozna deklico - vitko, elegantno baletko in pianistko - ve, da kakšnih kiči miči vabil že ne bi imela :)

Bordo rdečo osnovo in svetleč bel papir za reliefke sem kupila v Artu. Trakec je iz Polipet trgovine v Sl. Bistrici, perlice iz Muellerja. Vabilo je natisnjeno v rdeči barvi na svetleč papir.

Bliža se velika noč, zato sem za tiste, ki jo praznujejo, naredila čestitke z odtisi košarice s pirhi. Štamipljk za veliko noč res ni na izbiro. Če pa so, so same bolj "otroške" - zajčki, piščančki ...
V zeleni barvi:

V modri:

In še v rdeči:


In še nekaj: danes me je poštar razveselil z novima štampiljkama Melinde :) Juuuupiii!

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Uhh, najprej se nič ne javiš, potem pa tak šok :) Vabila so res lepa, elegantna.. kot se spodobi za mlado damo, kar birmanke ponavadi so.
Tale štampiljka s pirhki je pa čudovita in ti znaš z njo narediti čudovite voščilnice.
In take bodo prav gotovo tudi te, ki jih boš naredila z novima dvema štampiljkama.
Oseba Vladka sporoča …
Krsna vabila si naredila. Voščilnice pa so čudovite, že sama štampiljka je krasna! :)
Oseba Maja sporoča …
Krasna vabila! Meni ne delujejo poročno, pač pa zelo elegantno in prefinjeno! Voščilnice pa so sploh oh!!
Oseba Alenka sporoča …
Naredila si čudovita vabila.Voščilnice so mi pa super lepe, zaradi štempiljke, ki je fenomenalna. Čestittke za nove štempiljke.
Oseba Suzy sporoča …
Lepa vabila, še lepše voščilnice. Štampiljki sta pa...huh...
Oseba Marija - Marička sporoča …
Čudovita vabila si naredila! Se bom ravno te dni lotila izdelave vabil za prvo obhajilo, pa zaenkrat ni še nobene ideje...
Velikonočne voščilnice so pa božanske... se kar ne morem odločiti, katera barva mi je bolj všeč...
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Lepa in elegantna vabila. Ne morem pa se nagledati tvoji čestitk s košaro ...res so prečudovite, kapo dol !
Oseba Mojca - Artemma sporoča …
Kar brez besed sem ostala. Toliko lepotic!!!! Vse so prekrasne, še posebno vabila, ki so tako lepo elegantana. Lp!
Oseba PolonaP sporoča …
Saj kaj drugega z vabili za birmo nisi mogla narediti, ne? Kot pri poroki gre za simboliko čistosti in nedolžnosti in težko bi uporabila zeleno in vijolično, ne?

Bela barva na beli barvi in čista kot biser...meni je všeč in baletki gotovo da tudi.
Oseba Anja sporoča …
Se strinjam z Majo, vabila delujejo zelo elegantno. Velikonočne voščilnice so pa tudi izjemne.
Oseba BojaMoja sporoča …
Jeejjjjjjj kok elegantna vabilca :) a lohk mal kopiram :) moram narest eno poročno pavsiko, pa bi jo dala namesto v kuverto v takle žepek :) sej ne boš huda, kaj ne?

Jajčka so pa naravnost čudovita. Meni najbolj všeč v rdeči barvi :)
V Logatcu je imela Zvezda s sabo en ta odtisek in me je prosila, naj pobarvam samo jajčka, kot si ti na tisti prvi voščilnici, pa se kar nisem upala :( no, saj potem sem, samo niso bila tako luštkana jajčka kot pri tebi.

Angelčka sta pa ... oh in sploh nadvse kjutkana :) sploh desna :))
Oseba MarikaGabez sporoča …
Zelo lepo in zelo delovno.

Vabila so preprosto elegantna. Meni so zelo všeč. Čudeži, ki jih delaš s temle odtiskom so pa čisto svojevrstni. Prav vse so lepe.
Oseba Hali sporoča …
Prekrasna projekta, košarice s pirhi pri tebi, me pa vedno prevzamejo :-)
Oseba Jana sporoča …
Vabila so mi zelo všeč, zelo so prefinjena in ravno prav okrašena.
Vse čestitke so zelo elegantne in lepe, kar smo navajeni izpod tvojih rok. :)
Novi štampiljki pa le hitro uporabi in pokaži.
Oseba Marna sporoča …
Uf, kako pa je to vse nenormalno lepo!!! Vabila so tudi nekaj posebnega!
Oseba Unknown sporoča …
Zelo lepa vabila, zelo elegantna!
Pa tudi štampiljko z jajčki res lepo uporabiš, vse voščilnice so zelo lepe!
Novi štampiljki sta krasni, kakšne bodo še voščilnice!