Ptički na veji

Včeraj me je v nabiralniku čakal paketek s štampiljkami iz Memoriesa. Pred nekaj tedni sem si v tej trgovini kupila paket vzorčastih papirjev firme Crafty Secret. Ko sem malo pobrskala po njihovi spletni strani, sem našla nekaj čudovitih kompletov clear štampiljk. Od vseh, meni všečnih, je ga. Lea imela samo še Bird notes.

No, in tako je danes nastala prva čestitka s pojočimi ptički.

Komentarji

Oseba Anja sporoča …
Krasna je. Všeč mi je papir, barvna kombinacija, motiv, skratka vse ;)
Oseba Šolanje na domu-Waldorf sporoča …
So pa res krasne štampiljke, se splača pogledat. Čestitka je pa enkratna.
Lp, Nataša.
Oseba Moni sporoča …
Čudovita je, štampiljka mi je prečudovita in zelo lepo nežno si jo pobarvala! Lp, Moni
Oseba MarikaGabez sporoča …
Bom rekla kar tako kot Anja, ki je pisala prva.

Vse mi je všeč!
Oseba Marna sporoča …
Zelo lepa voščilnica!
Oseba Suzy sporoča …
Ooooo. Krasna. Pa ravno poslušam ptičje petje.
Oseba K sporoča …
Ohhhh, krasna!
Oseba Tanc sporoča …
Čudovita čestitka! Zelo lepe kombinacije barv in postavitve.
Oseba Alenka sporoča …
Krasna čestitka, super lepa štempiljka- čista pomlad.