Willow s slamnikom



Odtis (dobila sem ga od Sonje) je pobarvan (zopet :)) z akvarelnimi barvicami in Sakurinimi pisali, senčen pa z akvareli in pasteli. Odtis in vzorčast papir sta izrezana z ovalnim nestijem.
Trakec je iz bližnje cvetličarne, perlica iz Muellerja.
Rdečo osnovo sem poštempljala s črnimi vijugicami, dodatno pa okrasila z belim Sakurinim pisalom.

Komentarji

Oseba Moni sporoča …
In še ena prekrasna čestitka! Lp, Moni
Oseba Tiara sporoča …
Lepa čestitka v lepih barvah. Pobarvala si jo pa svetovno.
Oseba Tina sporoča …
Zelo lepa čestitka. Tiste vijugice so mi pa sloh ful lepe.Tina
Oseba Sonja sporoča …
Lepa čestitka. Še posebej mi je v oči padel papir z doma narejenim vzorčkom. Super kombinacija. Tako enostavno in zelooo učinkovito, pa se ponavadi sploh ne spomnimo.
Oseba MarikaGabez sporoča …
O kako je hudo dobra!
Oseba Alenka sporoča …
Čudovita čestitka , zelo lepo pobarvana, doma narejen papir pa je sploh čudovit.
Oseba Unknown sporoča …
Hudoooooooo!!! Super si jo spedenala, papir si pa tudi lepo poštempljala:)
Oseba Suzy sporoča …
Čudovita čestitka.
Oseba Maja sporoča …
Uf, kako je lepa! Ko sem jo gledala, sem ravno ugotavljala, da si v šestih mesecih, kolikor spremljam tvoje ustvarjanje, zelo dodelala svoj slog!! Bravo!
Oseba Vicki sporoča …
your cards are really beautiful Helena.

Thanks for adding a link to my blog candy, good luck xx vicki xx
Oseba Anonimni sporoča …
Lovely card.Thanks for entering my candy & good luck to you. Happy Easter when it comes.Denise x
Oseba Marija - Marička sporoča …
Čudovita je!