Aja tutaja ...

Če se ne motim in me spomin ne vara, je to edina uspavanka, ki jo je znala moja mama in jo prepevala svojim trem deklicam, da smo lažje našle pot v svet sanj.

Ja, zopet je nastala čestitka s Sariko :) Tokrat za prijazno Eriko - Malo Eri z Otoka zakladov. Nekaj časa sva se poznali samo preko mailov, v četrek pa sem se le "opogumila" in šla v Europark na čvek z Mariborčankami & Co :) Domov sem prišla cela, zato je velika verjetnost, da se jim bom še kdaj pridružila :)

Čestitko sem oblikovala po predlogi za Cutie Sunday.

Komentarji

Oseba Alenka sporoča …
Lepo skombinirana in boparvana čestitka. Res si mojstrica barvanja.
Oseba Tulpika sporoča …
Ta voscilnica je pa kot en mali soncek! In barvas res lepo!
LP, Tulpika
Oseba Andreja - kokos sporoča …
Meni so te punčke tudi tako lubane! Maš tako lepo pobarvano barvno in prostorsko skombinirano -tako lepo kot vedno. SUPERCA! LP, Andreja
Oseba Marna sporoča …
Ja, to lepotičko pa smo Mariborčanke & Co. videle v živo in smo vse zelene gledale na Malo_eri, ki jo je prejela. :)
Res čudovita!
In lepo, da si se nam pridružila. Je veliko bolj prijetno, če še katero spoznamo in kako rečemo tudi brez posrednika (tipkovnice). :)
Oseba *Arwen* sporoča …
It's great! I love your card and your coloring.
Thanks for taking part this week.

xoxo Arwen
Oseba doris sporoča …
A magical card!!

Hugs
Doris x
Oseba Mojca - Artemma sporoča …
Krasna je!!! Lp!
Oseba Rastlinica sporoča …
zelo zelo lepa čestitkica!
Oseba Unknown sporoča …
O kako sončna je tale Sarika! Ta deklica mi je pa zelo kjutkana:)
Oseba Vladka sporoča …
Waw, prekrasna je! Res čudovita, sploh barve!

Ena malenkost te čaka na mojem blogu :)
Oseba Tiara sporoča …
Super sončna čestitka.
Oseba Marija - Marička sporoča …
Še ena lepotička več! In spet megastično pobarvana!
Oseba moi sporoča …
Zelo lepa barvna kombinacija!

moi
Oseba Jana sporoča …
Tvoji zadnji izdelki so fantastični: polni, usklajeni in bogati. Zelo so mi všeč!