Sugar Nellie

Skoraj vse odtise barvam z akvarelnimi barvicami, pa sem šele zdaj odtis prvič naredila na papir za akvarele. Barvanje in prelivanje je dosti lepše kot na šeleshamerju. Papir se tudi ne zvija in grbanči, saj je v blok prilepljen na štirih straneh. Zelo dobra zadeva tale papir :)

Osnova je bel šeleshamer, barvni papirčki so zastonjski z interneta, prav tako rožica. Perlica in trakec pa iz domačih rezerv (ne vem od kod in ne iz katere trgovine :)).




Komentarji

Oseba Moni sporoča …
O kaka lepotička, zelo lepo pobarvano in sestavljeno! Lp, moni
Oseba Sonja sporoča …
Tudi za barvanje z distressi je tale papir super, preverjeno :) Je sicer vse prej kot poceni, ampak vreden vsakega centa, ki ga potrošiš nanj.
Mi je všeč tale malinova deklica. Lepo pobarvana kot vedno in tudi lepo sestavljena.
Oseba MarikaGabez sporoča …
Huda lepotička. So mi zelo všeč ti barvn odtenki.
Oseba Alenka sporoča …
Tvoje barvanje je res fenomenalno. Lepo in še bolj lepo!!!!!
Oseba moi sporoča …
Luškana čestitka in super pobarvana.

moi
Oseba Suzy sporoča …
Huh. Lepa!
Oseba Unknown sporoča …
Spet ena huda lepotička!
Oseba Maja sporoča …
Zelo lepo pobarvana in čudovito skombinirana!
Oseba BojaMoja sporoča …
Jaz za barvanje z distressi večinoma uporabljam akvarelni papir, pri barvicah pa še vedno šeleshamer.
Mi je zelo všeč :)

Pa za osnovo ga tudi velikokrat uporabim - predvsem pri pavsikah, kjer mora biti osnova čestitke trdna.

Čestitkica je naravnost čudovita :) malinčica-robidnica :))
Oseba Vladka sporoča …
Krasno pobarvana in skomninirana kot vedno! :)
Oseba Rastlinica sporoča …
ooo kolk je cartkana, ...in tako lepo pobarvana!
Oseba Čarobna hišica sporoča …
Res je lepa in zanimiva tale tvoja Nelly, kot pa že veš mi je tvoj način barvanja in uporaba barv na način kot to počneš še sploh zanimiv ...
Aja, pa hvala za tvoj komentar ... si ga skor prej poslala k sm jest objavila fotko ;o) ... sem še malo zgubljena med vsemi temi blogi ...