Surprise pop-up voščilnica

Lani septembra sem v swapu čestitk z istim motivom dobila od Sonje tole krasno čestitko in si rekla, da bom tudi sama naredila kakšno podobno. Vmes je nastalo kar precej čestitk, preden sem se lotila tega "projekta". Čestitka se mi je zdela tako zakomplicirana, da se dela raje nisem lotila. Ampak ob tako lepem "muštru" vse skupaj niti ni težko. Pa še super navodila so na netu: Splitcoaststampers ima potek opisan v sliki in besedi, na blogu Elaine's Creation pa je zelo nazoren video.


Pri prvi čestitki nisem upoštevala koraka 7 in 8 (navodila pri Splitcoaststamperju) in tagec pri izvleku malo "pleše" sem ter tja.


Pri drugi sem za tag uporabila premehak oz. prelahek šeleshamer in zaprta čestitka ne stoji tako kot bi morala.

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Uf, ja tale projekt je tudi pri meni na spisku, tebi je uspel ODLIČNO!
Oseba Alenka sporoča …
O kolk je to dobro. Takele pa še nisem videla. Super! Bo treba poskusit:):)
Oseba Helena sporoča …
Hvala obema. Pa upoštevajta to, kar sem napisala, da sem jaz "falila" :)
Oseba Sonja sporoča …
O lej, ono prvo pa poznam :))
Tudi tvoji dve sta ti lepo uspeli, prav dobro zgledata. Barvanje in kombinacije pa so pri tebi kot vedno res super.
Oseba moi sporoča …
Sem že videla take čestitke in se tudi ne spravim kakšne narediti. Verjetno res ni tak baubau. Ti pa si se že lepo zverzirala in v tretje gre rado -> tretja bo brez napak ;)
Čeprav jih mi tukaj nič ne vidimo ;)
Oseba Unknown sporoča …
Ja taka čestitka je že pri meni dolgo na čakalni listi upam, da bom našla čas za njo, mi je zelo všeč. Tebi je dobro uspela!
Oseba Tina sporoča …
Zelo so lepe. Sestavljene so perfektno, v zelo lepih barvah. Iz slik mi je tehnika čista zagonetka-nikoli ne bi pogruntala sistema, a hvala za povezave!
Oseba Vladuška sporoča …
Res super izpade to, kot slika na podstavku. To več ni samo čestitka, je že skoraj darilo, sploh če bi na primer dodal eno dobro fotografijo tistega, ki praznuje. Vsekakor velja to enkrat poizkusit. Moja zmagovalka pa je tista prva, zelo lepo je pobarvana in tak eleganta se mi zdi.
Oseba Barbara sporoča …
Ja, kok lepo! Meni se zdi, da ti je čudovito uspelo :)