Tri preproste zimske

Imam obdobje kiči-miči (pri eni Otočanki ali blogerki sem posvojila ta izraz in mi je všeč) čestitk in obdobje preprostih.
Te tri so iz drugega obdobja.

Zelena s smrečico
Zelen svetlikajoč karton je iz Arta. Bel in zelen izrez sta izrezana in embosirana z nestiji (Labels 4). Smrečica in okrasek na dnu čestitke je embosiran z zlatim prahom. Za dodatek pa samo še bel svilen trak.


Rdeča z venčkom
Tudi tu je za osnovo uporabljen karton iz Arta. Izrez in embosing učinek je nastal s Snowflake okvirjem. Venček in izbočeni deli na okvirju so embosirani z zlatim prahom. Le pentlja je premazana z lepilom z bleščicami.



Modro-bela
Na prozorno folijo sem odtisnila snežinke s StazOn Opaque Cotton white. Spodnjo "plast" čestitke sem pritrdila na folijo z dvema snežinkama. Tokrat odtisa nisem barvala, ker mi je bila čestitka všeč kar takšna. Mogoče bom naredila še eno, pobarvano.

Komentarji

Oseba Mojca - Artemma sporoča …
Vse tri so enkratne - ena lepša od druge. Pri modro beli pa mi je všeč uporaba prozorne folije - res dobra ideja. Lp!
Oseba Alenka sporoča …
Super!!!!Tako lepo skombinirane!!!!
Oseba Vladuška sporoča …
Te tri čestitke znova dokazujejo tvojo dovršenost, kajti vidi se iz vsake čestitke, da je vsak detajl narejen z namenom in potrpežljivostjo. Zato je tudi končen izdelek zelo lep. Moj favorit pa je tista z venčkom, ker sem zadnje časa nora na venčke. Zelo lepo je izpadel zlati embosing in tista rdeča pentlja z bleščicami, pa všeč mi je detaljno obdelan okvir.
Oseba Tiara sporoča …
Meni sploh niso kiči miči, ampak zelo lepe in elegantne.
Oseba Tina sporoča …
Zelo so mi všeč. Tako dovršene in elegantne, prav res brezčasne...
Oseba Helena sporoča …
Saj vem, da se tiste, ki ste napisale kaj pod komentar, ne vračate več sem, pa vseeno hvala za fajne besede :)
Tiara - saj te štejem pod "ne kiči-miči" čestitke :)
Oseba Barbara sporoča …
Uau, super voščilnice, prav vse! Prva, čisto preprosta je meni naj naj :)
Oseba BojaMoja sporoča …
Lepe, elegantne :)