Malo drugačna

Na kratki poti 300 metrov od službe do doma so tri cvetličarne. Večkrat me radovednost zapelje k njihovim okrasnim trakom. Tu in tam dobim kakšno idejo za dekoracijo.
Prejšnji teden sem nabavila nekaj trakov, tudi tega na spodnji čestitki.

Trak sem z obojestranskim selotejpom nalepila na belo, z reliefnim prahom poštempljano, ozadje. Robove sem senčila in nazobčala. Čeprav imam za to Edge Distresser, še vedno raje uporabim kos steklene ploskve, ob katero dam papir in potem ga obdelam z nazobčanim nožem. Gre hitreje :)

Ko je bilo to narejeno, sem začela iskati primeren odtis. Pa bi z vsemi zakrila jelena na traku. Zato sem se odločila, da tokrat na čestitki ne bo odtis osrednji motiv, temveč kar ta trak. Od tod tudi naslov te objave :)


Komentarji

Oseba Alenka sporoča …
Tale je pa res huda!!!!Kako dobra ideja in uporaba traku!
Oseba Suzy sporoča …
Res je drugačna. Lepa.
Zakaj pa bi moral bit vedno odtis?
Oseba MarikaGabez sporoča …
Res je drugačna, ampak preprosto čudovita.
Sploh meni, ki sem zaljubljena v trakove.
Oseba Maja sporoča …
Meni je inovativnost všeč. Trak je sam po sebi tako lep in zanimiv, da ga je škoda prekriti! Pa barve si tako lepo skombinirala!
Oseba Andreja sporoča …
Zelo lepa je,in z uporabo raznih lepih in poslikanih trakov spoh ne rabiš odtisa, krasna je.
Oseba Goga sporoča …
Hudo,res domiselno, da za osrednji motiv uporabiš samo trak.
Je včasih res že dodatek dovolj bogat ;)).
Oseba Sonja sporoča …
Meni se tudi zdi, da tale čestitka ne rabi nobenega odtisa, je že sama po sebi oz. s trakom čudovita.
Saj se res vse vedno navdušujemo nad tvojim barvanjem, ampak zdaš tudi brez tega narest super čestitko :)
Distresser pa imam tudi jaz tale, bolj za nabiranje prahu na polički kot uporabo :) So male ostre škarjice vedno pri roki, tako da se na distresser niti ne spomnim.
Oseba Unknown sporoča …
Ta pa je zelo lepa, pa čeprav nima odtisa. Če znaš, ne rabiš odtisa, ti pa to znaš 200%:)
Oseba BojaMoja sporoča …
Super je! Ne rabi več nobenega dodatka.
Oseba Vladuška sporoča …
Trak je takšen, da si zasluži častno mesto na čestitki. In prekrasno si jo sestavila, kot ti to znaš in obvladaš.
Oseba Mojca sporoča …
ooooooooooo, kako mi je simpatična!