Pisalna miza in sedem resnic

Niso mi preveč všeč verižne igre, nagrade in kar je še takega ter se vsake toliko časa pojavi na netu. Tokrat sem se odločila za sodelovanje, ker je bilo zanimivo spoznavati skrivnosti drugih blogerk. Potem je seveda prav, da tudi sama kaj napišem. Vladuška, Jana in Maja - hvala vam za spodbudo. Drugi razlog je nova štampiljka Writing Desk (Whiff of Joy), ki kar vabi, da napišeš kaj o sebi. Čestitka je nastala po skici pri Friday Sketchers, barvno kombinacijo sem vzela pri Sketchy Colors (rjava in turkizna).



In še mojih sedem resnic. Napisala sem jih tako kot so se mi najprej utrnile. Nato sem jih razvrstila po abecednem redu.

1. resnica - Knjigožerka. Ena v postelji, druga v dnevni, tretja v kopalnici. Zgodovinska, ljubezenska, pustolovska, strokovna, duhovna ... Ponavadi jih je v uporabi več hkrati. Toda če me knjiga po nekaj straneh ne prepriča, jo odložim. Mogoče še ni čas, da jo preberem ali je zame neprebavljiva. Vsega sranja tudi ne znosim v sebe :)



2. resnica - Kuharica. Kuhanje je moja ljubezen. Večinoma kuham brez kuharskih knjig, ker rada preizkušam. Še vedno se mi je posrečilo. Ko bi se le kaj poznalo na meni :) Očitno sem po očetu podedovala postavo. Suhica :) Če napišem, da si ponoči dam med kolena majhen, mehak pojštrček, da me kosti ne ožulijo, potem si lahko predstavljate, da je res hudo :) Vendar sem si takšna všeč in se dobro počutim. Edina slabost: zebeeee meee. Vedno. Razen takrat, ko je temparatura nad 25° C.





3. resnica - Lenoba. Kar se tiče telesne aktivnosti, da ne bo pomote. Tolažim se, da je dovolj peš hoja v službo in domov :) In kakšni trebušnjaki ter sklece nekajkrat na teden. Le možu uspe, da se v primernem vremenu vsaj enkrat tedensko spravim na kolo. In prijateljem, ko pridno zbiramo žige po slovenskih hribih in gorah. No, to je edina vrsta gibanja v prostem času, v katerem uživam. Zaradi krasne narave in dobre družbe.


4. resnica - Mama (brez otrok). Da ne bom poznala običajnih jutranjih slabosti; občutka, ko v tebi raste novo bitje, sem vedela že takrat, ko sva bila z možem samo še zaljubljen par. Zmagala je ljubezen do osebe in sprejetje takšne kot je. Ni mi žal, čeprav sem morala predelati marsikatero bolečo besedo, da zakon brez otrok pač ni pravi.
Vem, ni enako in ne podobno, ampak v službi, med 250 otroki, starimi od 9 do 15 let se velikokrat počutim kot mama. Ali pri devetih (oziroma desetih, ker je eden/ena na poti) nečakih in nečakinjah.



5. resnica - Romantično-elegantna, rustikalno-podeželska.
Romantično dušo v sebi hranim s filmi in poleti s frfotajočimi oblekcami in krilci.

Elegantno se rada oblečem za službo ali kakšno posebno priložnost. Le nakita ne nosim. Tu in tam si obesim kakšno ogrlico. Aja, poročni prstan je stalnica in upam, da bo tako ostalo :)

Rustikalno-podeželski je moj stil za notranjo opremo doma.


6. resnica - "Urška". Letos mineva deset let, ko sem kratek čas preživela med "mojimi urškami". Tako rečem uršulinkam. Po pol leta smo skupaj ugotovile, da ne bom nikoli res njihova in je moja pot drugačna. Hvaležna sem jim za to izkušnjo.



7. resnica - Zapečkarka. Ne potrebujem potovanja in dopustov v oddaljenih krajih, da se počutim živo in dejavno. Ogled filma na velikem platnu mi ustreza le enkrat ali dvakrat letno. Sem pravi zapečkar, ki se najbolje počuti doma. Pravzaprav se samo težko spravim od doma. Ko se, mi je vedno fino. Največkrat za to poskrbi moj dragi, ko skupaj na motorju odkrivava skrite kotičke Slovenije ali ko sem del zemeljske ekipe pri njegovi jadralsko-padalski strasti.


Tako, pa sem se nekoliko razkrila :) Brskala sem po blogih, vendar so vse, od katerih želim kaj zvedeti, že pisale.

Komentarji

Oseba Tina sporoča …
Prav lepo te je bilo bolje spoznati.
Oseba Maya sporoča …
Ohhh my!
Such a gorgeous card!
Love you`re coloring and all the details!
Thank you for joining us at SC.
Hugs from Maya :)
Oseba Mojca sporoča …
gotovo eden izmed tovrstnih zapisov, ki ostane v spominu:) luštno te je brat.