Ljubezen

Ljubezen mi je vse razodela,
ljubezen mi je vse odpustila -
zato obožujem Ljubezen,
kjerkoli bi se naselila.
(K. Woytila)




Norma je na svojem blogu objavila tutorial za okvir, narejen s pomočjo štance. S svojim okvirjem nisem zadovoljna. Vseeno je toliko v redu, da si zasluži objavo :) Saj bo prihodnjič bolje!

Čestitko prijavljam za Creative Inspirations in Stampavie and more, kjer si želijo videti čestitko v krem-pink (rjavi-pink) kombinaciji.

Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Čudovita barvna kombinacija je. Misliš tisti roza okvirček? Tako nežno obroblja motiv, mogoče je le škoda, ker se ga premalo vidi. Sicer je pa čestitka lepa, kot vse tvoje.
Oseba Goga sporoča …
Lepa preprosta, nič preveč in nič premalo.
Oseba MarikaGabez sporoča …
Tudi meni je všeč ta barvna kombinacija.
Čudovita čestitka....takšna nežna, romantična...
Oseba Alenka sporoča …
Nežna in zelo lepa!!!!
Oseba Marija - Marička sporoča …
Veš, da sem na prvi pogled spregledala okvirček. Sem šla še enkrat gledat, kje je kaj naštancano.... Mogoče bi morala bolj kontrastno barvo. Moje mnenje :) Je pa zelo lepa in nežna in seveda držim pesti za nagradice na izzivih :)
Oseba Mojca sporoča …
carti... barvna kombinacija je odlična. in izvedba tudi. tak.. nostalgičen vtis naredi. lepo.
Oseba Neža sporoča …
Voščilnica je lepa, v tvojem stilu, ampak najbolj me je pa verz prevzel. So mi šle kar kocine pokonci. Očitno bo treba v knjižnico :)
Oseba Janiel/ janny sporoča …
WOW what a simply beautiful card!!
Thank you for joining us at Creative Inspirations.
Hugs, Janiel
Oseba Vladuška sporoča …
Spet si uporabila krasne barve in krasno sestavo. Meni sicer prav nič ne moti ta okvir, ki je narejen s štanco, meni se celo zdi odličen.
Such a beauty! I love the way you have sponged the edges to make it look vintage. I love the special details like the punched layer under the frame. Great job on the challenge. So happy that you could join in the fun t his week with Creative Inspirations.
Oseba Renata sporoča …
Super barvna kombinacija in prav simpatična voščilnica.
Oseba Rastlinica sporoča …
Čudovita čestitka!
Oseba Anne H. sporoča …
Your card is wonderful!
Lovely details and I love this image from Sarah Kay.
Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
Anne :)
Oseba BA sporoča …
what a romantic card
thanks for joining us at stampavie & more
xoxo BA