Iz novega v novo

Vladka v svoji objavi razmišlja, kako človek zakrni, če se z neko določeno stvarjo dolgo ne ukvarja. Maja je pisala o muzi, ki kar odide oz. zaspi, če jo zanemarjamo in nanjo pozabljamo.

Zanimivo, tudi sama zadnje čase razmišljam o darovih in talentih, ki jih imamo.
Vsakemu izmed nas je ogromno dano in položeno v našo notranjost. Z vsemi darovi, ne samo z ustvarjalnostjo, pa je tako, da jih moramo odkrivati, jih razvijati in uporabljati. Če jih ne, zakrnijo, "odidejo" ...

Mogoče o tem razmišljam tudi pod vplivom Slovenija ima talent. Ali oddaje Stavite, da ...
Koliko mesecev ali celo let nekateri trenirajo, da se predstavijo pred občinstvom in pokažejo svoj talent, svoje sposobnosti. Kar je pohvalno in dobro. Pa se vprašam, če bi bili ti ljudje, ki svoje moči in energijo porabljajo za to, da se nekaj naučijo in potem pokažejo, pripravljeni trenirati tudi kaj drugega? Recimo prijaznost, hvaležnost, dobrohotnost, iskrenost, poštenost ...? Ja, tudi sama bi lahko bolje razvijala in trenirala te veščine :)

No, zdaj je že čas, da preidem k naslovu te objave :) V trgovini, ki bo kmalu zaprla vrata imajo veliko znižanje. V skoraj izropani prodajalni so mi padle v oči slike, kot je tale:


Všeč mi je bil predvsem okvir. Kajti slika je navadna fotokopija v barvah, ki so mi preveč mrtve. Tri slike sem kupila z namenom, da jih obdelam in najdejo prostor na steni bordo rdeče in bež kopalnice. Včeraj sem končala s predelavo prve slike:


Izbočen del okvirja sem senčila z rdečo blazinico in utrdila s prozornim mat lakom. Papir za glavnim motivom je whitewash, postrgan s smirkovim papirjem. Sarah na kolesu je pobarvana z akvarelnimi barvicami. Še dve pobarvani Sariki pa čakata, da se preselita na sliko :)

Komentarji

Oseba Tina sporoča …
Všeč mi je tvoje razmišljanje o talentih...mogoče odgovor leži v tem, da je veščine, ki jih omenjaš veliko težje trenirati. Pa še skoraj vsak bi bil raje `trener` drugim, kot sebi. Dobra si, da si opazila okvir, ki je res krasen...a jaz bi ga pri taki sliki gotovo spregledala. Zdaj, ko si ga vzela v svoje roke je pa mega. In da gre v kopalnico....res zanimivo.
Oseba Helena sporoča …
Hvala, Tina za tvoj komentar!
Okvir (oz, slika) je prišla 3,60 (platno in les).
Oseba Sonja sporoča …
Prav gotovo ti veščin, ki si jih naštela, ne manjka. Vsaj kolikor te jaz poznam.
Prav tako pa si s tole objavo potrdila, da imaš oko za prepoznavanje dobrih nakupov. Čudovito si predelala prvo slikico.
Oseba Alenka sporoča …
Super si predelala res lep okvir!In še poceni si kupila tole:)Tvoji talenti se pa res ne dajo skriti, ap tudi posebno ti ni potrebno trenirati, mislim, da je to v tebi pošteno zakoreninjeno in to si ti:)
Oseba Vladuška sporoča …
Več kaj sem tudi razmišljaja sedaj že parkrat: to, da se mi včasih zdi, da ko izdelujem čestitke kot da sem na pol odsotna in ne dojemam popolnoma celotne okolice. In samo delam in režem in sestavljam in velikokrat sploh nimam še čiste podobe o tem, kaj bom naredila. Kot puzzle, ki sem jih tako rada sestavljala kot otrok. In potem se mi včasih zdi, kot da bi me gnala neka druga sila in bi z njeno pomočjo nastalo to, kar nastane. Verjetno kak angelček :-) In ko je končano se vrnem v ta svet in včasih se mi zazdi, kot da ne bi moje roke tega delale. :-)

Krasni so ti okvirji in dobro si jih predelala in tudi meni se zelo dopade ideja, da se dajo slike tudi v kopalnico. Kar pozabljamo na takšne prostore, kajne?

In hvala, da si me omenila in da sem te uspela malo spodbudit k razmišljanju. Jaz mislim, da se velikokrat sploh ne zavedamo vseh naših talentov.
Oseba Mojca sporoča …
je zadnje dni očitno zaokrožil virus razmišljanja o talentih... lahko dodam samo še staro (in poznano) misel, da nam tisto, česar ne bi zmogli, niti v srce ne bi bilo položeno...

okvirček je lepo zaživel.
Oseba moi sporoča …
Krasna preobrazba okvirčkov. Tudi meni so originali pretemni.
Glede razvijanja veščin, o katerih pišeš, pa se mora vsak zazreti vase.
Jaz poskušam moja2 naučiti, da ne delata drugim tega, kar sama na bi želela, da dugi delajo njima.
Oseba BojaMoja sporoča …
Ko bi teh vrednot ne bi bilo treba učiti in bi jih vsak imel ponotranjene ... kako lepši bi bil ta svet!


Čudovit okvir ♥ ♥ ♥