Torbica - po Zvezdino

Po ustvarjalnih blogih so trenutno zelo "in" razne torbice, borše, toaletke ... Same čudovite in uporabne potrebščine za vsako žensko.

Prejšnji teden me je s torbico prav posebne vrste prijetno presenetila Zvezda - Ivi. Tiste, ki obiščete Otok zakladov, jo verjetno poznate. Če že ne po njenih krasnih voščilnicah, pa po komentarjih, ki so (zame) nekaj posebnega. Vsak izdelek si natančno pogleda, opazi kakšno podrobnost ... in sestavi komentar, ki boža dušo.

Ni mi povedala, vendar si mislim, da je za to torbico potrebovala kar nekaj ur pridnega in natančnega dela.


V torbici se je skrival obesek s klekljano deteljico,


v kuverto pa je dodala še nekaj odtisov. Enega sem pobarvala in čaka, da dobi svoje mesto na voščilnici.


Zvezda, hvala! Zlata si!

Komentarji

Oseba Mojca sporoča …
uaaaaa, tole pa je nekaj... krasna, v piko izdelana torbica, direkt za na potep:) koliko detajlov, koliko natančnosti...
in obesek - kar prefin, da bi ga človek potisnil nekam v en žep.

odtis je pa tudi čudovito zadihal z barvami.
Oseba Alenka sporoča …
Torbica je super!Za obesek sem pa enakega mnenja kot mojca, jaz ga že ne bi skrivala, bi ključe ves čas okrog kazala:):):)
Tvoje barvanje je fantastično, kot po navadi. Me pa zanima, kako bo izgledala končana čestitka.
Oseba DidiArt sporoča …
čudovito, ja tisti, ki poznamo našo Zvezdico, vemo, koliko natančnosti premore, krasno darilce...
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepa torbica in vidi se, da je narejena z veliko ljubezni. Ti lepo narejeni pikpoint-i, ki dajo poseben pečat 'torbici', so mi še posebej všeč. Pa še krasno darilce v notranjosti.
Oseba Ivi sporoča …
Cenim pravo prijateljstvo, ga negujem, ohranjam...
Hvala Helena, da si mi dovolila vstopiti v svoj svet:)Darilo je zagotovo prišlo v prave roke in odtiski tudi.
Oseba Andreja sporoča …
Čudovito darilce in torbica je res prekrasna.
Tudi pri meni te čaka darilce :-))
Oseba Rajka sporoča …
Živjo Helena.Že dolgo nisem bila na tvojem blogu.Sedaj pa zagledam to čudovito torbico.Sem mislila da si jo ti naredila.Je v tehniki,ki jo jaz uporabljam za čestitke.Čudovita je ,pa tudi veliko truda. Lep pozdrav obema