10 X kaj imam rada

Mavrično pisana Andreja me je na svojem blogu povabila k igri, kjer napišeš 10 stvari, ki jih imaš rad. Ker tudi sama rada preberem, kaj imajo druge ustvarjalke rade :), je prav, da igro nadaljujem. Lahko bi pisala, rada imam moža, svojo družino ... Kar pa je tako logično :) Zato sem se odločila, da poiščem predvsem stvari/predmete, ki v vsakdan prinašajo drobne užitke in veselje. Vse fotke (razen zadnje) so z neta, vrstni red top 10 pa je naključen. Iz seznama se vidi, da se je začelo hladno vreme. Spomladi bi bil spisek najbrž drugačen :)


1. Dekice David Fussenegger. Prvi sva dobila za poročno darilo. Rada imam njihove barve, kakovost in toplino.

2. Spomladi in jeseni (ko ni premrzlo) si pod krajše krilo rada nadenem pisane, vzorčaste nogavice.


3. Figurice Willow Tree morajo biti skoraj v vsakem prostoru.


4. Zjutraj me spravi k sebi "obred" pitja bele kave ob pregledovanju zadnjih blogerskih zapisov naših ustvarjalk.


5. Jesen in zimo imam rada, ker se takrat na jedilniku znajde kislo zelje na 101 način.


6. Kadar sem po večerih sama doma, si "zavrtim" romantični film. Teh je sicer ogromno in je včasih pravi izziv najti gledljivega, ne preveč pocukranega.


7. Dolgi večeri prinašajo svetlobo čajnih svečk na zanimivih podstavkih in svečnikih. Če je svečka dišavna, je v prostoru toliko lepše.


8. Rada imam lenarjenje s kakšno dobro knjigo.


9. Še vedno dobim mehka kolena :), ko mi mož zaigra na kitaro in zraven zapoje.


10. Skoraj nikoli si ne snamem verižice z obeskom, ki mi ga je naredila mlajša sestra.



V navodilih igre je, da moraš poiskati 10 oseb, od katerih bi rad prebral kaj zanimivega.

Svojo radovedno, žensko naravo bi rada nahranila pri
1. Tiki iz Tikinega sveta
2. Kristini - Mlin nakitin
3. Zabici - Fimolandija
4. Maji - Čas za kreativnost
5. Mojci - Mo Art
6. Renati - Malo ustvarjalno
7. Jani - Ustvarjalne drobtinice
8. Anji - Drobtinice
9. Maji - Polipap Crafter
10. Vladuški - Ustvarjalna skrinja

Komentarji

Oseba Mojca sporoča …
ta s kitaro se mi najbolj dopade... sem še jaz dobila mehka kolena:)

radovednost že lahko tešiš - zadnja objava pri meni je namenjena prav tej "nadlogi":))
Oseba Maja sporoča …
Hvala za štafeto...obljubim, da v naslednji objavi!! Sem pa zelo uživala skozi tvoj slikovno besedni sprehod čez 10 naj!!
Kar se kitare tiče ti pa zavidam, kajti ko zaigra moj, zapremo vsa vrata ... igra na električno namreč:)
Oseba Vladuška sporoča …
Hej, pridem domov, pa me že naloga čaka :) Prav tako, si bom vsaj malo pretegnila možgančke in se spravila v pogon. Tudi meni se je zelo dopadla ta tvoja objava s slikami, super si skombinirala. Naj ti še velikokrat zazveni zven kitare in petja.
Oseba Jana sporoča …
Hvala za domačo nalogo. Luštno je bilo prebrati tvojih 10 in tako zopet izvedeti malo več o tebi.

Če bom imela kdaj sina upam, da bo znal igrati kitaro, da bo kakšno punčko tako lepo očaral. Ni kaj, zelo romantično. :) :)